De kids zijn al wat groter en vergen wat minder aandacht (die hebben enkel nog wifi nodig tegenwoordig) , grote verbouwingen van het kot zijn eindelijk afbetaald en moeder de vrouw krijgt het op haar zenuwen als ik zo wat verloren rondloop in huis. Ook absoluut geen zin om men vakantiegeld te besteden aan gevechten over handdoeken aan het zwembad en de rest van het jaar te moeten diëten om de all-in kilo's er weer af te krijgen.
Wat doet ne mens dan he ...
Als hobby zorgen wij voor verwaarloosde asielhonden en was als kind altijd hevige fan van 'de zwaantjes' (hopelijk wordt mij dit hier niet kwalijk genomen
Nuja, uitgezonderd van de abs maar daar ga ik pas echt over wakker liggen wanneer er een nieuwe fatsoenlijke batterij in steekt. De huidige geeft amper 10V wanneer het contact aan staat en is nog van 2012. (for the record: ik was mij bewust van dit abs issue bij de aankoop en ook van het bijhorende potentiële prijskaartje)
Ik ga nu alvast verder inlezen op dit leuke forum wens iedereen veel veilige km's met dit mooie weer (terwijl ik 4 weken mag wachten op men nrplaat)
Vriendelijke groeten,
Bart