BMW K1200rs
Moderator: GVN
BMW K1200rs
Beste. Heb met mijn BMW K1200rs de laatste tijd een héél vervelend probleem: De motor maakt een slingerachtige beweging als ik autostrade rij (vooral Lummen-Brussel) en aan een snelheid boven de 120km/uur. "Zwalpen", noemen ze dit nog wel eens heb ik nu gelezen in enkele moto-forums. Kan iemand me hierin raad geven. Heb zelfs twee nieuwe banden gestoken (was nodig) maar het probleem is er nog steeds. Heeft dit te maken met vering, balhoofdlagers? Alvast bedankt
spoorvorming
Heb ook een K1200RS en rij elke dag van Hasselt naar Brussel en terug, er is inderdaad een stuk autostrade waar er nogal wat spoorvorming is en dit juist na het benzinestation (als je van leuven komt) tot bijna de afrit van Diest, het is niet het hele stuk maar toch dikwijls.
Het ligt dus niet aan je moto of aan de banden maar aan de weg, probeer maar eens in het midden van de rijstrook te rijden en je zal er minder last van hebben.
Het ligt dus niet aan je moto of aan de banden maar aan de weg, probeer maar eens in het midden van de rijstrook te rijden en je zal er minder last van hebben.
BMW K1200RS
bedankt voor jullie advies. Zal er op letten vandaag als ik naar huis rij.
Greetz
Greetz