Vol, half vol, leeg, onzin van BMW... leg dat eens uit aan iemand met een auto??
Voltanken meneer of de benzine meter gaat eraan, slaat toch nergens op die onzin suggesties bij BMW, pas dat Fu....g lint aan opdat het wel tegen die rotzooi kan.
Het zijn zo van die typische verhalen, stel ik plaats morgen een zwembad en ik zeg leegpompen na 't zwemmen anders gaat het lekken, dat is dezelfde zever.
Het kan allicht helpen maar ik wil mijn motor gewoon parkeren en niet zitten denken aan een lint als ik net 400 km gebold heb, wat is 't volgende banden aflaten dan scheuren de velgen niet??
Soms gaan ze stuk soms niet, ze hadden probleemloze en vrij correcte vlotters op de vorige modellen en ne slimme in München ging er eens een lintje systeem achteruitverwarming in hangen, ze hadden goede vorkpoten maar ne knappe in Beieren ging 't ook eens anders tekenen, de eindaandrijving was ook jaren met een ontluchting toch legde er een ingenieur een paar bewezen fysica wetten naast zich neer met alle gevolgen vandien.
dat het stuk gaat kan ik mee leven maar dat je dan voor heel veel geld dezelfde rommel krijgt vind ik vaak moeilijk uitleggen aan iemand.
@Stralis, dan valt het mee, vaak slaat een nieuw lint er nog meer naast dan 't originele