Signalering : Gevaarlijk wegdek !
Moderator: GVN
-
Iron Gonzo
stuur maar door
als je wil
als je wil
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Iron Gonzo
goed ontvangen
THX
THX
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Voor ik het vergeet... zag ik dinsdag, wel geen foto en exacte coordinaten kunnen pakken...
Als je richting Gent rijdt over de R4 thv de Ringvaart/Vinderhoute dan kom je in de goede lange linkse bocht fenomenale putten tegen in het midden van de rijbaan. Als ik me goed herinner nog voor je 't water over gaat.
Coordinaten ongeveer N51 05.006 E3 39.626

Als je richting Gent rijdt over de R4 thv de Ringvaart/Vinderhoute dan kom je in de goede lange linkse bocht fenomenale putten tegen in het midden van de rijbaan. Als ik me goed herinner nog voor je 't water over gaat.
Coordinaten ongeveer N51 05.006 E3 39.626

Belgische wegen in staat van ontbinding....
Graag gedaan Xavier .. en alle andere motards
Alweer twee zaken waarvan mijn haren ten berge rijzen:
Vooreerst: Gooik wil tragere wielertoeristen (bron VRT)
In het landelijke Gooik wil de gemeente een zone 30 invoeren. De snelheidsbeperking zou gelden rond de Woestijnkapel.
De bewoners uit de buurt klagen omdat wielertoeristen vaak met hogere snelheden rondrijden.
Een snelheidsbeperking tot 30 kilometer per uur moet daar paal en perk aan stellen, ook al geldt het bord strikt genomen alleen voor auto's en bromfietsen.
Een verkeersdrempel komt er voorlopig niet, want die is te gevaarlijk voor de fietsers.
Ten tweede:
Heb opgevangen dat men in Gent naast de drempelkussens paaltjes wil plaatsen in het midden van de weg! Daar kan ik echt niet bij: er wordt verdomme NOOIT aan de veiligheid van de motorrijder gedacht wanneer zoiets wordt beslist.

Vooreerst: Gooik wil tragere wielertoeristen (bron VRT)
In het landelijke Gooik wil de gemeente een zone 30 invoeren. De snelheidsbeperking zou gelden rond de Woestijnkapel.
De bewoners uit de buurt klagen omdat wielertoeristen vaak met hogere snelheden rondrijden.
Een snelheidsbeperking tot 30 kilometer per uur moet daar paal en perk aan stellen, ook al geldt het bord strikt genomen alleen voor auto's en bromfietsen.
Een verkeersdrempel komt er voorlopig niet, want die is te gevaarlijk voor de fietsers.
Ten tweede:
Heb opgevangen dat men in Gent naast de drempelkussens paaltjes wil plaatsen in het midden van de weg! Daar kan ik echt niet bij: er wordt verdomme NOOIT aan de veiligheid van de motorrijder gedacht wanneer zoiets wordt beslist.
Jep Xa4,
moeten we nu al die mannen hun werk deels overnemen
we dragen al een steentje bij voor de wegeninfrastructuur
en nu nog onze tijd.....
Heb reeds 2 nieuwe wielen moeten steken op mijn vroegere RT
in verband met gaten in het wegdek van 12 cm diepte, dossier
is nog steeds hangende ondanks gunstig PV, foto's enz.
Enfin een gat hier en daar melden...., 't zal daar wa binnenkomen
met die gruyerekaas in belgië
moeten we nu al die mannen hun werk deels overnemen
we dragen al een steentje bij voor de wegeninfrastructuur
en nu nog onze tijd.....
Heb reeds 2 nieuwe wielen moeten steken op mijn vroegere RT
in verband met gaten in het wegdek van 12 cm diepte, dossier
is nog steeds hangende ondanks gunstig PV, foto's enz.
Enfin een gat hier en daar melden...., 't zal daar wa binnenkomen
met die gruyerekaas in belgië
..ik heb al een mailke gekregen over de Veldweg in Diegem...
Geachte,
Betreft : Slechte staat wegdek Veldstraat te Diegem
Uw melding per e-mail d.d. 15/03/2006 valt buiten mijn bevoegdheid daar het gaat om een gemeenteweg en wordt doorgestuurd naar
Het College van
Burgemeester en Schepenen,
Van en te
1830 Machelen
tel.: 02-254 12 11
Mag ik u verzoeken u te wenden tot deze gemeente voor verdere inlichtingen.
Met vriendelijke groeten.
Geachte,
Betreft : Slechte staat wegdek Veldstraat te Diegem
Uw melding per e-mail d.d. 15/03/2006 valt buiten mijn bevoegdheid daar het gaat om een gemeenteweg en wordt doorgestuurd naar
Het College van
Burgemeester en Schepenen,
Van en te
1830 Machelen
tel.: 02-254 12 11
Mag ik u verzoeken u te wenden tot deze gemeente voor verdere inlichtingen.
Met vriendelijke groeten.
Oppassen op de E40 richting kust net voor tankstation Drongen: 20 meter met onwaarschijnlijke
putten en geulen tussen 2de en 3de rijvak. Welliswaar hebben ze er nu een kruiwagen of 5 termac in gekieperd maar deze begint alweer los te laten. Mooi links tegen de berm blijven is daar de boodschap.
GS1150 Blauw. 13-08-05 ---> 58K
Lid BMW mc Vl
Lid BMW mc Vl
Gent: 'snelheidsremmers' aan de Topsporthal
Hupsakee,
Watersportbaan Gent, vlak voor de Topsporthal liggen in totaal vier dergelijke snelheidsremmers. Rubberen dinges in het midden, en omdat men er niet rond zou rijden: nu ook paaltjes.
Ben gaan voelen: het zijn geen plastieken.

Ik denk dat er hier ene dit zal herkennen
Watersportbaan Gent, vlak voor de Topsporthal liggen in totaal vier dergelijke snelheidsremmers. Rubberen dinges in het midden, en omdat men er niet rond zou rijden: nu ook paaltjes.
Ben gaan voelen: het zijn geen plastieken.

Ik denk dat er hier ene dit zal herkennen
Re: Gent: 'snelheidsremmers' aan de Topsporthal
In het Waalse landsgedeelte zijn deze dingen al een tijdje "populair". Daar liggen ze in betonklinkers.Xavier schreef: Watersportbaan Gent, vlak voor de Topsporthal liggen in totaal vier dergelijke snelheidsremmers. Rubberen dinges in het midden, en omdat men er niet rond zou rijden: nu ook paaltjes.
Er lijkt me toch ruim plaats te zijn tussen de rechterkant van de drempel en het paaltje. En met je xenon had je dat paaltje toch moeten zien staan
GSven 
ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT

ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT
Geachte,
Betreft: Diepe groeven tussen middelste en derde rijvak R0 binnenring
Ons kenmerk: S/WVB/e-mail/1164
In antwoord op uw e-mail van 11 april 2006 deel ik u mee dat de groeven op de RO binnenring t.h.v. kmpt. 43 door de onderhoudsaannemer zal hersteld worden voor 01 juli 2006.
Met vriendelijke groet,