Tom Tom op 1100RT

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Werner Von C.
Contacteer:

Tom Tom op 1100RT

Bericht door Werner Von C. »

R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
m@t

Bevestigen TomTOm

Bericht door m@t »

Ik heb de TOMTOM Rider aan de boven de km en toerenteller bevestigd. Een plaatje roestvrijstaal (was overgebleven van de nieuwe afzuigkap) op maat gezaagd en een paar gaatjes in geboord. Het kost uiteraard wel wat tijd maar nu heb ik het ding prachtig bevestigd. Er anders in het forum staat een vergelijkbaar voorbeeld met foto bevestigd op een R1200RT.
Ik krijg de foto niet op dit forum dus mail even als je er een wilt hebben.

Inmiddels de TTR al een paar weken in gebruik en bevalt boven verwachting.
Routes kun je van gpstracks.nl ophalen en inlezen.
Er is ook software om routes te maken. Dit zal wel niet zo mooi zijn als Mapsource maar dat vind ik toch teveel werk.
Je kunt de software gratis downloaden bij http://www.janboersma.nl/gett/help/. Daarnaast moet je Google Earth installeren.
Erg slim gebruik gemaakt van mooie software.

Succes.
Werner Von C.
Contacteer:

Mail me de foto effe door, plaats ik hem wel voor je in 't belang van iedereen hier hé :lol:
Vin Diesel

Bericht door Vin Diesel »

Er gaat het nieuws de ronde dat de TTR een nieuwe firmware update gaat krijgen in de nabije toekomst.

Hierdoor zou het mogelijk zijn het nieuwe pakket "Home" te gebruiken waarmee, naar het schijnt, software is geleverd om routes te plannen op je PC.

Ik heb nog geen concrete voorbeelden hiervan gezien, maar ik ben dan ook veel te ongeduldig :mrgreen:
Microsoft : Possibly not the biggest evil in the world, but definitely in the top 10
jakke

Bericht door jakke »

Ik ben mij sterk aan het beraden over de aankoop van een GPS.
Alleen vindt ik door het bos de bomen niet meer en vindt ik geen link die een volledige uitleg kan geven over de toestellen.
Ook de verschillende plaatsing-mogelijkheden zijn zeer boeiend om te zien. Het moet ook een toestel worden dat ik op zowel de moto als in de auto kan gebruiken omdat ik jammer genoeg nog meer km in de auto doe dan op den Beemer.
Dus laat de foto's en linken maar komen.

Gr, Ironjakke. :wink:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
Werner Von C.
Contacteer:

Campi schreef:Mail me de foto effe door, plaats ik hem wel voor je in 't belang van iedereen hier hé :lol:
Belofte maakt schuld... :lol:

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie