ik zou graag een trip master type IMO-100 R van touratech of gelijkwaardig, plaatsen.
wie heeft hier ervaring mee?
wat zijn de bevindingen en mogelijkheden?
waar wordt dit geplaats en aangesloten?
alvast bedankt voor de reacties
patrick
trip master 1200 rt
Moderator: GVN
-
patrick de cock
Patrick, ik heb zo'n tripmeter laten plaatsen door mijn dealer op mijn 1150RT. Hij is gemonteerd aan het linkerhandvat en de monteur heeft nog een extra plaatje gemaakt met de bedieningsknoppen: dat staat kort bij het handvat zodat ik er gemakkelijk bij kan al rijdend. Heel wat gemakkelijker en veiliger dan de standaard tripmeter. Een foto zou duidelijker zijn maar ik heb geen digitaal fototoestel.
Ik gebruik die trimpeter al drie jaar en ben er tevreden over, maar het is een duur spul. Ondertussen weet ik dat een Sigma tripmeter voor een fiets ook bruikbaar is en veel goedkoper! En die kan je gemakkelijker zelf installeren.
Ik gebruik die trimpeter al drie jaar en ben er tevreden over, maar het is een duur spul. Ondertussen weet ik dat een Sigma tripmeter voor een fiets ook bruikbaar is en veel goedkoper! En die kan je gemakkelijker zelf installeren.
-
patrick de cock
Alvast bedankt voor de reactie.
Ik heb zo een sigma fietscomputer op mijn 1150rt gehad,en werkte prima,maar de bevestiging aan het wiel was veiliger ten opzichte van de 1200rt waar je de rekkers moet gaan verlengen.Als deze breken of scheuren bestaat de kans dat alles in je wiel draait. Daarom de tripmaster van touratech. Waar heb je die laten plaatsen?
groeten
patrick
Ik heb zo een sigma fietscomputer op mijn 1150rt gehad,en werkte prima,maar de bevestiging aan het wiel was veiliger ten opzichte van de 1200rt waar je de rekkers moet gaan verlengen.Als deze breken of scheuren bestaat de kans dat alles in je wiel draait. Daarom de tripmaster van touratech. Waar heb je die laten plaatsen?
groeten
patrick