Terug thuis

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen.

Moderator: GVN

Plaats reactie
S.

Terug thuis

Bericht door S. »

All,

Snel even een woordje want terug na een kleine 4 jaar afwezigheid... Anderhalve maand na het inruilen van mijn trouwe R1100S '99 voor een Street Triple S '14 scheermesje vier jaar geleden wist ik eigenlijk al dat het eerder een fling was dan een huwelijk voor het leven. Zoals het vaak gaat met flings heb ik me - in alle eerlijkheid - rot geamuseerd op en naast de gesloten omloop maar miste ik toch wat comfort (ja ja al efkes 40 plusser...) en enige praktische bruikbaarheid. Om een lang verhaal kort te maken heb ik een verse S1000XR waarmee ik zowel de Dr Jeklyll and Mr Hyde van mijn persoonlijkheid kan onder controle houden. Valt uiteindelijk goedkoper uit dan 2 fietsen kopen.

Tot in den draai,
S.
Bob

Re: Terug thuis

Bericht door Bob »

Ha, een S1000XR :thumbright:

Ik deed eind augustus 2017 een testrit op zo'n ding en half september was ik al met mijn eigen exemplaar aan het rondtoeren in de Alpen. Jekyll en Hyde, zoals je zegt, prima gecombineerd. Vanwege nóg wat ouder dan jij ben ik blij met wat Wunderlich-accessoires zoals daar zijn een comfortzadel, een iets groter windschermpje en twee winddeflectoren aan de kopkuip. Volgende maandag om half zes 's ochtends vertrek ik weer naar de bergen in Oostenrijk en Italië, retour naar huis via Zwitserland of Frankrijk, dat valt nog te bezien. En in november brengt Ludwig hem per vrachtwagen naar het Zuiden, een weekje later komen mijn vrouw en ik met het vliegtuig achterna voor een weekje Sicilië en Zuid-Italië.

Om maar te zeggen: daar valt serieus plezier aan te beleven, aan zo'n S1000XR :wink:
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Plaats reactie