Moderator: GVN
Ik heb ne kameraad, dienen doet ook alle vrouwen zonder te morrenIRON GONZO schreef:eu hier heb ik bike-repair achter mijn deur
en diene kerel is echt nen wreed goede mecanieker en doet alle merken zonder te morren.
en ik vind hem nog goedkoop ook.
mmm, zal moeten een aktie doen,RB-RT schreef:Mototech:
Campi:beetje sluikreclame, als het iemand erg vind doe ik het weg
Effe prijs gevraagd bij GDF :
Setje Bridgestone BT020 (front 120-70/17, rear 160-60/18 )
Inclusief monteren en milieutaks bla bla bla => € 325
Hij zal het niet erg vinden
Doe maar, en als ge dan toch bezig zijt, vraag is voor ne Metzeler Tourance achteraan voor een GS12, diene van mij heeft zijnen besten tijd gehadCampi schreef:'k Zal morgen nog een andere bandenboer checken...ik ben es benieuwd...U kijkt toch ook![]()
Same here, mijne voorband is er ook aan voor de moeite, en nen nieuwe achterband gaat erop vóór da we naar de Alpen trekkenKoppel!! schreef:YOO
Doe maar, en als ge dan toch bezig zijt, vraag is voor ne Metzeler Tourance achteraan voor een GS12, diene van mij heeft zijnen besten tijd gehadCampi schreef:'k Zal morgen nog een andere bandenboer checken...ik ben es benieuwd...U kijkt toch ook![]()
![]()
Grtz, Philip!
Ben momenteel aan m'n tweede stel Dunlops bezig, volkomen tevreden.Guike schreef:Iemand een mening over Dunlops op een RT1150. Ikzelf rij er nu 11000 km. mee en ik ben echt tevreden over dit rubber.
Awel, ik heb "de Ronny" meerdere malen gebeld vandaag, niemand nam op...dus nog geen resultaat...morgen opnieuw proberen maar 255 neuri's is écht wel een goede prijs...dus mijn besluit staat zo goed als vast...voor die prijs maak ik een uitstapke naar de Limburg zenneLudo vp schreef:Vandaag nieuwe banden op de RT.
BT020's van bij de Ronnie, voor en achter, all in 255,00 euro.
Eerlijke prijs, prima service!
Ludo