Nieuwe R1150R
Moderator: GVN
Nieuwe R1150R
Hallo, vandaag heb ik een R1150R besteld. Na 3 lange jaren op non-activiteit gezeten qua motorrijden (na een K1200RS en een R1100RT) ben ik er terug aan begonnen. Ik ben vooral gevallen voor de looks van het machientje. Bij de verdeler had ik de keus tussen een nieuwe en een okkazie. De okkazie was van 2003, full option, en dit voor de prijs van 95OO euro met 1 jaar BMW garantie !!! Maar.. er stond maar 900 Km op de teller. Ik heb na lang nadenken (toch wel 10 minuten) toch maar gekozen voor de nieuwe (met 0 opties). De reden daarvan is, dat ik vind dat, als men maar 900 Km op 3 jaar heeft gedaan, de motor toch wel ongelooflijk lang heeft stilgestaan en dat dit toch niet ideaal is. Nu kan ik van Km 0 vertrekken en de motor volledig in rodage naar mijn hand zetten.
PS: Ben dit forum toevallig tegengekomen bij het surfen en heb hier al veel tips en goede raad ontdekt, een aanrader !
Mvg,
Yves
PS: Ben dit forum toevallig tegengekomen bij het surfen en heb hier al veel tips en goede raad ontdekt, een aanrader !
Mvg,
Yves
-
Iron Gonzo
wreed wel gekomen
en wanneer wordt hij gelevert
uw redenereing over het lange stilstaan is wel goed
als de prijs niet veel verschilt van de nieuwe
suc6 en nog veel rijgenot
en wanneer wordt hij gelevert
uw redenereing over het lange stilstaan is wel goed
als de prijs niet veel verschilt van de nieuwe
suc6 en nog veel rijgenot
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Hoi Yves,
Nog een happy Roadster rijder... welkom ! Werken te Merelbeke, Wonen in Dikkelvenne en 22 jaar in Melle gewoond, dus ik ken je streek wel een beetje..
Vele mooie trips toegewenst
Nog een happy Roadster rijder... welkom ! Werken te Merelbeke, Wonen in Dikkelvenne en 22 jaar in Melle gewoond, dus ik ken je streek wel een beetje..
Vele mooie trips toegewenst
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

-
Consigliori Wim
- Contacteer:
-
Motorista7
Nieuwe R1150R
HoeYves schreef:Ik wil de enquête wel invullen, maar alle Polls staan op slot
En zaterdag heb ik hem !![]()
![]()
Hallo, btw, nieuw hier
Al veel geleerd van dit forum, en al goe gelachen
nog een biemermuis... voorlopig nog zonder biemer
-
Iron Gonzo
welkom beemermuisje Motociclista
suc6 gewenst met uw volgende week toekomende beemer.
niet vergeten fototje te posten he
suc6 gewenst met uw volgende week toekomende beemer.
niet vergeten fototje te posten he
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
@ motocilista
Ja, ik kwam vorige donderdag de winkel binnen, en toen ik dan besliste om de nieuwe te nemen belde de dealer eens naar ??? (ik denk de invoerder) en er stond daar nog ne granietgrijzen. Wel met een paar opties die ik niet wou en de dealer zei dat dit geen probleem was, die konden eraf. (verwarmde handvaten, witte pinkers en bagagerek). Nog vlug ASAP geschreven op de bestelbon en feitelijk kan ik hem al overmorgen (vrijdag) gaan halen, maar door werkomstandigheden moet ik wachten tot zaterdag.
Mvg,
Yves
Ja, ik kwam vorige donderdag de winkel binnen, en toen ik dan besliste om de nieuwe te nemen belde de dealer eens naar ??? (ik denk de invoerder) en er stond daar nog ne granietgrijzen. Wel met een paar opties die ik niet wou en de dealer zei dat dit geen probleem was, die konden eraf. (verwarmde handvaten, witte pinkers en bagagerek). Nog vlug ASAP geschreven op de bestelbon en feitelijk kan ik hem al overmorgen (vrijdag) gaan halen, maar door werkomstandigheden moet ik wachten tot zaterdag.
Mvg,
Yves
Yves, Ik weet dat opties veel geld kunnen kosten en soms een argument zijn om te twijfelen over een aankoop.Yves schreef:@ motocilista
Wel met een paar opties die ik niet wou en de dealer zei dat dit geen probleem was, die konden eraf. (verwarmde handvaten, witte pinkers en bagagerek).
Mvg,
Yves
Ik weet wel al proefondervindelijk dat handvatverwarming geen overbodige luxe is.
Maar dit gezegd zijnde wens ik u toch nogmaals veel Beemergenot.
Gr, Ironjakke.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

Hallo Ironjakke,
ik geef u volledig gelijk. Op mijn vorige 2 BMW's (R1100RTen K1200RS) had ik ook de handvatverwarming, en t'is waar, wat een luxe. Maar na 20 jaar woon-werk verkeer Heusden-Brussel(begonnen met Honda, naar Suzuki, terug naar Honda en de laatste 2 waren BMW's) en altijd doorgereden te hebben, moest ik stoppen wegens rugproblemen
Na 3 jaar ongelukkig geweest te zijn
kon ik me toch niet meer houden en heb ik nu terug een machientje (allez, zaterdag). Maar... ik ga wel een salonmotard worden nu denk ik. Gewoon voor de fun, lekker weertje, klein briesje, en de weekends zijn voor mij en de Beemer (en het vrouwtje natuurlijk). En tijdens de week met de trein
(of het zou een supermooie dag moeten zijn van 25°+). Ziezo, ziehier mijn reden.
Mvg,
Yves
ik geef u volledig gelijk. Op mijn vorige 2 BMW's (R1100RTen K1200RS) had ik ook de handvatverwarming, en t'is waar, wat een luxe. Maar na 20 jaar woon-werk verkeer Heusden-Brussel(begonnen met Honda, naar Suzuki, terug naar Honda en de laatste 2 waren BMW's) en altijd doorgereden te hebben, moest ik stoppen wegens rugproblemen
Mvg,
Yves