Nabestellingen Xenon
Moderator: GVN
YOO
Als ik me kan vrijmaken wil ik wel nog is komen helpen, 't was vorige keer nog plezant
Ik weet niet of m'n aanwezigheid veel uitgemaakt heeft, maar als morele steun kan 't wel tellen hé
Grtz, Philip!
Als ik me kan vrijmaken wil ik wel nog is komen helpen, 't was vorige keer nog plezant
Ik weet niet of m'n aanwezigheid veel uitgemaakt heeft, maar als morele steun kan 't wel tellen hé
Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Philz picz are here!
http://www.motoadventurestore.be
Philz movies are here! and here!
Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser
Eigenlijk niet maar ik heb het wel op prijsgesteld en de andere ook, niet waar RelaxKoppel!! schreef:YOO
Als ik me kan vrijmaken wil ik wel nog is komen helpen, 't was vorige keer nog plezant![]()
Ik weet niet of m'n aanwezigheid veel uitgemaakt heeft, maar als morele steun kan 't wel tellen hé![]()
Grtz, Philip!
BMW Motor Club Vlaanderen lid
nabestelling Xenon
John heeft die eieren al lang naar binnen gewerkt.. met ne bruine leffe

Lid BMW MC Vl
Once coconuts always nuts.
-
Iron Gonzo
hij heeft zijn water factuur gekregen na het poolse feestjeHarald schreef:Al dat geld heeft den John al lang geen windeieren gelegd![]()
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Iron Gonzo
ik heb vandaag effe het verschil kunnen zien van een xenon rijder(pvde) achter mij en een niet xenon(de r1150r)
bij gewoon rijden merk je duidelijk een niet storend fel licht
maar bij het aanzetten en schakelen kon ik niet in mijn spiegels kijken naar die xenon.
ik werd er compleet door verblind.
tegenover de gewone lamp die zie je ook goed, maar veel minder fel
en tijdens het schakelen zag ik nog goed naar achter.
positief lijkt mij bij vervelende voorliggers, effe een snokske aan de gas, dat het neusje effe stijgert en hij zal je zeker opgemerkt hebben.
of hij denk dat er een flits wagen stond en duwt plots op zijne rem
maar bij het aanzetten en schakelen kon ik niet in mijn spiegels kijken naar die xenon.
positief lijkt mij bij vervelende voorliggers, effe een snokske aan de gas, dat het neusje effe stijgert en hij zal je zeker opgemerkt hebben.
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
TheViking
- Contacteer:
Als ge uw achterband een beetje lost heb je dat effect constantIRON GONZO schreef:ik heb vandaag effe het verschil kunnen zien van een xenon rijder(pvde) achter mij en een niet xenon(de r1150r)
positief lijkt mij bij vervelende voorliggers, effe een snokske aan de gas, dat het neusje effe stijgert en hij zal je zeker opgemerkt hebben.![]()
Met computers gaat alles automatisch maar niks vanzelf !
-
Iron Gonzo
als je dan maar niet in de graskant beland bij het nemen van een bocht door een te lage bandendruk 
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Iron Gonzo
geen probleem
hou ons goed op de hoogte van de situatie en alles is oke
hou ons goed op de hoogte van de situatie en alles is oke
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Monteren Xenon licht
Hi John,
Als ik goed begrepen heb, worden er tijdstippen/plaatsen vastgelegd om de montage van de Xenon te doen. Aangezien het bij de R1150GS niet zo evidend blijkt te zijn, zou ik daar graag willen bij zijn.
Weet jij of er al iets gepland is?
Thanks
Philippe
Als ik goed begrepen heb, worden er tijdstippen/plaatsen vastgelegd om de montage van de Xenon te doen. Aangezien het bij de R1150GS niet zo evidend blijkt te zijn, zou ik daar graag willen bij zijn.
Thanks
Philippe
GS, simply the best bike!
Re: Monteren Xenon licht
Hoi PHILPhilGS schreef:Hi John,
Thanks
Philippe
Ieder van de gegadigde xenonaanvragers zal daar bij de
montage wel aanwezig willen zijn denk ik, tenzij je jou tupperware
laat overvliegen naar Essen
Heb begrepen dat de montageplaats en datum volgt van John,
mvg
Lid BMW MC Vl
-
Iron Gonzo
miljaar ik moet just onder het mes
ze kunnen nog wel enkele dagen wachten voor ik ze kom afhalen of jij ze brengt
ze kunnen nog wel enkele dagen wachten voor ik ze kom afhalen of jij ze brengt
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Re: Monteren Xenon licht
Philippe, 't is echt niet zo moeilijk bij een 1150GS. Kijk HIER maar even. Op nog geen uurtje kan die ganse montage worden gedaan.PhilGS schreef:Als ik goed begrepen heb, worden er tijdstippen/plaatsen vastgelegd om de montage van de Xenon te doen. Aangezien het bij de R1150GS niet zo evidend blijkt te zijn, zou ik daar graag willen bij zijn.
Voor een 1100GS ligt het ietwat moeilijker : er is veel meer knip- en plakwerk nodig.
mvg
Hans

Hoi John,
Tof te horen dat onze lampjes binnen zijn. Gezien ik dit weekend wat tijd heb, zou ik al willen beginnen ze te monteren. Ik zou ze daarom vanavond of ten laatste morgenavond komen afhalen. Ben je thuis??
En moet ik voor andere mensen uit mijn omgeving ook lampjes meenemen (woon in industriepark in Sint-Niklaas)?? Indien zo, graag een seintje.
Tof te horen dat onze lampjes binnen zijn. Gezien ik dit weekend wat tijd heb, zou ik al willen beginnen ze te monteren. Ik zou ze daarom vanavond of ten laatste morgenavond komen afhalen. Ben je thuis??
En moet ik voor andere mensen uit mijn omgeving ook lampjes meenemen (woon in industriepark in Sint-Niklaas)?? Indien zo, graag een seintje.
zoete motogroeten vanop een R1200GS LC