In juni zijn we van plan om een vierdaagse te ondernemen naar Zwitserland. Onze uitvalsbasis wordt de streek tussen Sierre en Brig in het Rhônedal om vandaar de Alpenpassen aan te snijden. We zoeken een centrale overnachtingslocatie, kamer met ontbijt, met douche en toilet op de kamer en met motorstalling. Alle info is ten zeerste welkom!
Prachtige streek om daar te vertoeven met de motor, daar liggen de mooiste bergpassen binnen handbereik, ik moet ze u niet opsommen zeker!!!
Heb daar een 2 tal jaar geleden ook eens een motorvakantie doorgebracht en had in het plaatsje Susten een hotelletje geboekt, Hotel Rhodania, niets super, maar ik had een bed en een douche, en de motor kon ik achteraan vrij veilig en uit het zicht parkeren weliswaar in open lucht, stond dus wel niet achter slot en grendel.
Heb vandaar zowel de mooiste passen gedaan in Zwitserland, alsook redelijk ver doorgereden naar de Franse Alpen, m.a.w. dit plaatsje lag vrij centraal.
Hangt dus een beetje af van wat je plannen zijn, als je dichter bij de Furka, Grimsel en Susten wil zitten ga je beter nog ietsje verder tot voorbij Brigs want dat is een vrij drukke verbindingsweg die E62/19 tussen Susten en de Furka.