intercom
Moderator: GVN
-
Roadrunner NL
Lex,
Kan je me zeggen waar je de waterdichte aansluitingen voor de intercom hebt gekocht?
Ik heb zelf een MIT100 en wil de kabelsalade graag vast inbouwen op de motor, zodat ik alleen nog het snoer van de helm op de motor hoef in te pluggen.
Heb je zo'n aansluiting ook voor de duo gemaakt?
Tom.
Kan je me zeggen waar je de waterdichte aansluitingen voor de intercom hebt gekocht?
Ik heb zelf een MIT100 en wil de kabelsalade graag vast inbouwen op de motor, zodat ik alleen nog het snoer van de helm op de motor hoef in te pluggen.
Heb je zo'n aansluiting ook voor de duo gemaakt?
Tom.
BMW R1150RT 2001 Dark blue
Lex,
Is het mogelijk om foto's plaatsen van de montage in de helmen. Mijn vrouw en ik hebben beiden een Airoh SV55 systeemhelm maar mijn vrouw een basic en ik heb zo mijn twijfels voor de montage van de micro. Moet wel toegeven ik ben een leek in deze materie. Ik heb begrepen dat een set bike tot bike 300 € kost plus nog 60€ voor de micro's. Zijn er verder nog kabels of pluggen die moeten bijgekocht worden, het is voor de montage op een RT 1200.
Thanks
Is het mogelijk om foto's plaatsen van de montage in de helmen. Mijn vrouw en ik hebben beiden een Airoh SV55 systeemhelm maar mijn vrouw een basic en ik heb zo mijn twijfels voor de montage van de micro. Moet wel toegeven ik ben een leek in deze materie. Ik heb begrepen dat een set bike tot bike 300 € kost plus nog 60€ voor de micro's. Zijn er verder nog kabels of pluggen die moeten bijgekocht worden, het is voor de montage op een RT 1200.
Thanks
Re: intercom
Hallo Jurgen,jurgen schreef:hallo vrienden wie kan mij wat raad geven ivm aankoop intercom
groeten
Ik heb een starcom geplaatst op mijn 1200 RT.
Na grondig marktonderzoek en meerdere tests te hebben gedaan, ben ik tot mijn besluit gekomen dat de starcom zeker bij de beste kan horen.
Bij RSE Electronics heb ik van de meest complete uitleg kunnen genieten.
Bij RSE ben ik niet alleen professioneel ingelicht, ook alle nodige informatie voor het inbouwen kon ik daar bekomen! Het was dus niet zoals bij sommige verkopers dat het inpakken en wegwezen was.
Indien ik het zou overdoen heb ik maar 1 adres te doen ! Weer naar RSE- Electronics ! das zeker.
Ps , mijn systeem werkt uitstekend ! en alles was betaalbaar !
Bedankt Alex !
Pascal ..
Hallo Jurgen,jurgen schreef:hallo vrienden wie kan mij wat raad geven ivm aankoop intercom
groeten
Na grondig marktonderzoek en meerdere tests te hebben gedaan, ben ik tot mijn besluit gekomen dat de starcom zeker bij de beste kan horen.
Bij RSE ben ik niet alleen professioneel ingelicht, ook alle nodige informatie voor het inbouwen kon ik daar bekomen! Het was dus niet zoals bij sommige verkopers dat het inpakken en wegwezen was.
Indien ik het zou overdoen heb ik maar 1 adres te doen ! Weer naar RSE- Electronics ! das zeker.
Bedankt Alex !
Pascal ..
Intercom systemen
Weet iemand een adres in de buurt van Waasmunster of Sint-Niklaas waar je een starcom of autocom systeem kan aankopen en laten monteren?
Ik had graag beide systemen eens naast elkaar geplaatst en vergeleken. Ook de informatie die je via het net vindt is eerder beperkt. Een dealer kan je misschien meer wegwijs maken.
Ik had graag beide systemen eens naast elkaar geplaatst en vergeleken. Ook de informatie die je via het net vindt is eerder beperkt. Een dealer kan je misschien meer wegwijs maken.
-
Belga_ferf
STARCOM wordt (ook) verdeeld door B&M motors in Duitslandstraat te Temse. (Dit is in Industriepark aan Hoogkamerstraat). Voor Autocom heb ik nog geen goed adres gevonden. Raf's Motorshop te Hamme is verdeler, maar kennis is héééél beperkt. Hoofdinvoerder heeft mij aangeraden van naar Van Roosbroeck Motorhandel te gaan te Merksem.
Heb echter nog geen tijd gehad. Ik wil voor vakantie nog een Super Pro AVI van Autocom plaatsen.
Heb echter nog geen tijd gehad. Ik wil voor vakantie nog een Super Pro AVI van Autocom plaatsen.
-
ChiChiWaWa
Ben intussen bij Van Roosbroeck in Merksem geweest voor info over autocom. Was heel vriendelijk en heeft volledige cataloog met uitleg meegegeven. Montage doet hij terwijl je wacht. Morgen ga ik naar B&M voor info over starcom. Zal zien wat beste is. Blijkbaar is de aansluiting van de GSM via bluetooth een probleem. Voor autocom bestaat er een adaptor voor deze functie. De active plus lijkt mij de meest geschikte naast de super pro avi. Zullen zien.
Dank voor de gegevens
Dank voor de gegevens
Hoi,
heb een starcom advance,zo groot als een pakje cigaretten,laten inbouwen op mijn 1100 rt,tevens mijn twee helmen schuberth C2 ermee uitgerust.Zeer goede uitleg van Lex.Ben uiterst tevreden over het toestel.Men kan er zowat alles op aansluiten,en de prijs is zeer competitief.
heb een starcom advance,zo groot als een pakje cigaretten,laten inbouwen op mijn 1100 rt,tevens mijn twee helmen schuberth C2 ermee uitgerust.Zeer goede uitleg van Lex.Ben uiterst tevreden over het toestel.Men kan er zowat alles op aansluiten,en de prijs is zeer competitief.
snow is only frozen water
Hoeveel is een compititieve prijs ????romain schreef:Hoi,
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

-
offshore_class1
Beste Lex, na ons telefonisch onderhoud van een 14-tal dagen geleden, en het uiteindelijk lannnnnnng verwachte nieuwsLp schreef:Hallo Jurgen,jurgen schreef:hallo vrienden wie kan mij wat raad geven ivm aankoop intercom
groeten
Bedankt Alex !
Pascal ..
Gezien het feit ik vaststel dat de website RSE momenteel niet meer werkt
Gezien de bovenstaande pub kan ik er niet naast kijken, en vooral de telkenmale vriendelijke telefonische contacten (wel het telkenmale uitstel en op de langere baan schuiven, wel met 100% begrip van mijnentwege, ik heel goed weet dat u daar voor niets tussenzit) , zit ik wel vol blijde verwachting op de beschikbaarheid van dit wel revolutionair "Godsgeschenk".
Waarschijnlijk zal ik dan ook niet enkel en alleen de enige brommer-enthousiast zijn.
Sorrrrrrrry voor de voorgaande aangehaalde jongens van Hamme-Temse- en Merksem, voor mij is het wel iets meer kilometer bemeren, maar op een voor het ogenblik ZEER zeldzame zonnige zomerse dag is dit dan ook wel meegenomen.
Zo Lex, van zodra demonstreerbaar en leverbaar van uwentwege, graag een PM, mail of telefoon, eventueel een TamTam en of rooksignaal bericht, en we zijn daar, om dit wereldwonder te mogen aanschouwen en............er een SUPERRRRRRR gelukkige eigenaar van te mogen worden.
NB. hebben elkaar al verschillende malen telefonisch mogen begroeten, hopelijk binnen de NU kortste tijd, mogen we elkaar nu uiteindelijk ook eens ontmoeten.
Grtjes, Jo
-
Bart Bever
Ik wil toch nog even iets omhoog schoppen,
heb zelf ook de starcom advance op mijn Ske, vriend heeft hem ook gekocht om op zijn S te zetten.
Nu blijkt dat ook hij storing heeft in zijn helm. Lijkt op motorstoring.
Gedane acties:
kabels verlegd, baehr filter geprobeerd, starcom filter gekocht, aansluitpunten veranderd (op batterij, op achterlicht,...).
Niets maakt het mogelijk om sneller dan 90 km/u te rijden zonder dat je wild wordt van het gefluit en gekraak.
Ik heb met lex een andere voedingsbron in de tanktas gestoken en dan werkte de starcom prima.
Nu is Lex ook uitgeteld met mogelijkheden en worden we doorverwezen naar de dealer, die uiteraard even moet lachen omdat wij starcom hebben en ze daar uiteraard niets aan willen doen.
Wat zouden ze eventueel nog kunnen doen bij de dealer?
en wat doen wij met een starcom die niet naar behoren werkt?
Lex, je mag steeds je mening geven. Ik ben nog altijd supercontent over de service maar op t einde van de rit doet de starcom niet wat hij moet doen.
greetz!
heb zelf ook de starcom advance op mijn Ske, vriend heeft hem ook gekocht om op zijn S te zetten.
Nu blijkt dat ook hij storing heeft in zijn helm. Lijkt op motorstoring.
Gedane acties:
kabels verlegd, baehr filter geprobeerd, starcom filter gekocht, aansluitpunten veranderd (op batterij, op achterlicht,...).
Niets maakt het mogelijk om sneller dan 90 km/u te rijden zonder dat je wild wordt van het gefluit en gekraak.
Ik heb met lex een andere voedingsbron in de tanktas gestoken en dan werkte de starcom prima.
Nu is Lex ook uitgeteld met mogelijkheden en worden we doorverwezen naar de dealer, die uiteraard even moet lachen omdat wij starcom hebben en ze daar uiteraard niets aan willen doen.
Wat zouden ze eventueel nog kunnen doen bij de dealer?
en wat doen wij met een starcom die niet naar behoren werkt?
Lex, je mag steeds je mening geven. Ik ben nog altijd supercontent over de service maar op t einde van de rit doet de starcom niet wat hij moet doen.
greetz!
Intercom
En waarom geen BT Interphone gebruiken, als Intercome of Bike-to-Bike...GSM / GPS communiactie. 169,00 € BTWI in de winkel per stuk.
Producent van GPS tracking systemen
-
Bart Bever
omdat ge op een gegeven moment een keuze moet maken tussen de produkten die je gezien hebt en hoe ze aan de man gebracht worden.
Dus met een duidelijke uitleg, kennis van zaken en toch nog budgetvriendelijk.
Dat die dingen dus weigeren te werken op de R1100S wist ik natuurlijk niet, Lex blijkbaar ook niet.
Neemt niet weg dat we met een oplossing voor de dag moeten komen.
Greetz!
Dat die dingen dus weigeren te werken op de R1100S wist ik natuurlijk niet, Lex blijkbaar ook niet.
Greetz!
En als er problemen zijn niet thuis geven?????Bart Bever schreef:omdat ge op een gegeven moment een keuze moet maken tussen de produkten die je gezien hebt en hoe ze aan de man gebracht worden.
Greetz!
Is simpel; Je hebt een produkt gekocht dat de gewekte verwachtingen niet waar maakt. Gelegenheid geven om op te lossen en als dit niet lukt gewoon je geld terug of een ander wel functionerend systeem.
Ik ben een alpinist.
Ik zie overal als een berg tegenop!
Ik zie overal als een berg tegenop!
-
Bart Bever
inderdaad, zo zie ik het ook.
De mensen van starcom zijn nu terug uit jaarlijks verlof en het probleem ligt op dit moment bij hun op tafel.
Lex ligt op dit moment met zijn voeten omhoog in een stoeltje denk ik(jaarlijks verlof). Binnen 2 weken is mij ( en de andere forumganger hier) beloofd om opnieuw te komen testen.
Wat of hoe weet ik niet maar ik post zeker mijn bevindingen.
greetz!
De mensen van starcom zijn nu terug uit jaarlijks verlof en het probleem ligt op dit moment bij hun op tafel.
Lex ligt op dit moment met zijn voeten omhoog in een stoeltje denk ik(jaarlijks verlof). Binnen 2 weken is mij ( en de andere forumganger hier) beloofd om opnieuw te komen testen.
Wat of hoe weet ik niet maar ik post zeker mijn bevindingen.
greetz!