asociale ratten
Moderator: GVN
Xavier, een ruitenwisser heb je absoluut niet nodig, dat is zoals een spiegel op een moto, puur balast. Ik denk dat ze van uwe moto ook al het een en het ander geleend, gebruikt hebben. En wat maakt het nu uit, die gasten moeten zich toch met iets bezig houden het zijn toch zo'n sukkelaars die geen kansen krijgen om te studeren en om te mogen werken en ze worden overal uitgesloten. Dus wat zeggen die k......., laat ons de Xavier zijn golfke eens aanpakken. In oktober is het weer een zwarte zondag en niemand had dat zien aankomen. Tja ik kan nog wel even doorbomen maar ga stoppen.Xavier schreef:vuile ratten hebben hier de complete achterruitewisser van mijn Golf gepikt![]()
![]()
![]()
Enkel het asje heb ik nog
![]()
![]()
Niemand ietske gezien natuurlijk.
BMW Motor Club Vlaanderen lid
-
Iron Gonzo
dat heb je als je met een golf rijdt
nog een geluk dat de golf zelf niet weg is, als het zo doorgaat zouden er mischien wel op de loer liggen die dat van plan zijn
kan je geen tankdop kopen die met een sleutel te bedienen is??
nog een geluk dat de golf zelf niet weg is, als het zo doorgaat zouden er mischien wel op de loer liggen die dat van plan zijn
kan je geen tankdop kopen die met een sleutel te bedienen is??
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Iron Gonzo
bij japan(autos) moet je de tankdop openen door een hendel die zich in de wagen bevindt,
dus daar valt het al moeilijker om er 1 te stelen
dus daar valt het al moeilijker om er 1 te stelen
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Auto is goed onderhouden, maar diefstallijstje & schade lopen op:
- antenne
- slot kofferdeksel
- radio/CD speler
- slot passagier voor
- ruitewisser
- tankdop
O wee, als ik ooit eens ene betrap... want elke keer kosten voor mij
En dan zijn er nog mensen die zich afvragen waarom ik mijn beemer aan de gevel keten
- antenne
- slot kofferdeksel
- radio/CD speler
- slot passagier voor
- ruitewisser
- tankdop
O wee, als ik ooit eens ene betrap... want elke keer kosten voor mij
En dan zijn er nog mensen die zich afvragen waarom ik mijn beemer aan de gevel keten
Zou toch eens overwegen om een garage te huren in de buurt, want voor je het weet beginnen ze van je moto collectoritems te verzamelen.
Ik moet ook een afstandje lopen of stappen, naargelang gehaastheid, om mijn brommertje uit te laten. Voor mijn deur vind ik het toch wat om problemen vragen.
Stoffel
Ik moet ook een afstandje lopen of stappen, naargelang gehaastheid, om mijn brommertje uit te laten. Voor mijn deur vind ik het toch wat om problemen vragen.
Stoffel
Als je in een handegemeen geraakt ,is die verklaring van slagen en verwondingen (zelfverdedeging) zeer belangrijk.Slagen enverwondingen wordt anders vervolgd ,dan een kleine diefstal of vandalisme. ttz ;er is dan misschien een kleine kans dat de dieven een "straf" krijgen ,ipv een beleefde "meneer dit mag je eigenlijk nooit meer doen" .O wee, als ik ooit eens ene betrap... want elke keer kosten voor mij
Zo ging het destijds bij autoradio diefstal van een collega zijn wagen toch ,gezien hij de mannen net te pakken had.
Vanmorgen hebben ratten de monovolume van een collega geplunderd.
De zetel van de 2de en 3de rij zijn weg, 5 zetels maw.
O ja, de ruit van de voordeur mocht er ook aan geloven...
De zetel van de 2de en 3de rij zijn weg, 5 zetels maw.
O ja, de ruit van de voordeur mocht er ook aan geloven...
GSven 
ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT

ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT
Mijn auto wordt nog door de andere gebruikt ook thuis, staat dus niet verweesd achter. Vele ogen zijn dus open.
Don't worry zal mijn poten niet verbranden aan een ordinairen dief, want dat blijven ze: in de rapte in duisternis iets pikken is niet alleen oridinair, laf maar ook simpel. Triestige kerels, en zeggen dat gaan werken voor uw eigen gerief nog zo plezant kan zijn.
Don't worry zal mijn poten niet verbranden aan een ordinairen dief, want dat blijven ze: in de rapte in duisternis iets pikken is niet alleen oridinair, laf maar ook simpel. Triestige kerels, en zeggen dat gaan werken voor uw eigen gerief nog zo plezant kan zijn.
http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtop ... 6219#86219
mja wel een mooie gelegenheid om een GS te kopen
(laat ut um nie horen he Pepe?)
mja wel een mooie gelegenheid om een GS te kopen
I am not a complete idiot, some parts are missing