geflitst in Frankrijk
Moderator: GVN
geflitst in Frankrijk
Zaterdag met Mario Gs een ritje gemaakt, snel even de grens overgestoken in Frankrijk. Op een tweevaksbaan, bij het voorbijsteken van 2 auto's merken we een flitscamera schuin rechts voor ons, die een fotootje trekt. Ik versta de bedoeling niet: hebben de Fransen twee officiële nummerplaten op hun auto? Wat gebeurt er met de moto's die vooraan geflitst worden?
groeten,
Hans.
groeten,
Hans.
GS 1200
In Duitsland staan er ook al verschillende cameras die langs voor flitsen.Zelfs in Belgie in de ardennen ben ik al langs voor geflitst,vanuit een wagen dan nog.
http://www.bikers4bikers.be/ Het forum voor iedere motorrijder.
Re: geflitst in Frankrijk
Neem contact op met de Franse Gendarmes,HansGS schreef:Zaterdag met Mario Gs een ritje gemaakt, snel even de grens overgestoken in Frankrijk. Op een tweevaksbaan, bij het voorbijsteken van 2 auto's merken we een flitscamera schuin rechts voor ons, die een fotootje trekt. Ik versta de bedoeling niet: hebben de Fransen twee officiële nummerplaten op hun auto? Wat gebeurt er met de moto's die vooraan geflitst worden?
groeten,
Hans.
geef hen uw naam en adres door
misschien sturen ze u dan de foto
...niets, net zoals hierHansGS schreef:Zaterdag met Mario Gs een ritje gemaakt, snel even de grens overgestoken in Frankrijk. Op een tweevaksbaan, bij het voorbijsteken van 2 auto's merken we een flitscamera schuin rechts voor ons, die een fotootje trekt. Ik versta de bedoeling niet: hebben de Fransen twee officiële nummerplaten op hun auto? Wat gebeurt er met de moto's die vooraan geflitst worden?
groeten,
Hans.
-
Chris Wils
geflitst in Frankrijk
In Duitsland flitst men zelf vanuit vuilbakken, ooit zelf meegemaakt, als ge vanuit Luik, net voor Aken, den afrit neemt en richting Monschau rijdt, in een van die dorpjes, plots van de andere kant van de straat, FLITS,vanuit een soort vuilbak, maar toch niks van gehoord. Ge moet ze natuurlijk niet uitdagen daar,he, zoals enkele jaren geleden in de MOTORRAD te lezen stond: Een mooie foto, op het achterwiel en aan een veel te hoge snelheid vooraan geflitst, het was een Suzuki Bimota, dat kon men wel zien op de foto,dus de duitse politie even met de Bimota importeur gebeld, er waren er in heel Duitsland maar 3 van verkocht, even een bezoekje gebracht aan de 3 eigenaars, en gevraagd om hun helm eens te mogen zien, en ja hoor BINGO, hij had prijs. Zo zie je maar, als ge de zot wil uithangen doe dat dan met een model waar er honderden van zijn verkocht.
Salu.
Chris.
Salu.
Chris.
Weet er iemand een adres in Belgie, Nederland of Duitsland, waar ik posters kan kopen van BMW boxer motoren uit de jaren 70 en 80? om op te sturen naar een BMW shop in Melbourne, Australie.
onlangs een mailtje ontvangen,helaas niet meer in het bezit dat er in Nederland achter de hectometerplaatjes op de autosnelwegen ook camera's worden geplaatst en ze zouden goed renderen!!
Deze plaatjes staan bovenop de vangrails en de camera past erachter als gegoten en is in de rijrichting niet zichtbaar .
Een verwittigd man is er twee waard!!
Groetjes Ronny
Deze plaatjes staan bovenop de vangrails en de camera past erachter als gegoten en is in de rijrichting niet zichtbaar .
Een verwittigd man is er twee waard!!
Groetjes Ronny
vergis u daarin niet.ik ben ook is geflitst van uit een wagen aan de voorkant.vroeg me toen ook af waarom en reed gewoon verder.bleek er later iemand in die auto te zitten die zich de moeite had getroost om zich om te draaien en mijn nummerplaat op te schrijven.resultaat 150€ prijzengeld.(was in Belgie he)JohanDB schreef:...niets, net zoals hierHansGS schreef:Wat gebeurt er met de moto's die vooraan geflitst worden?[/b]
groeten,
Hans.
ferre
Mazda MX5 +Garmin Zumo 660
-
Consigliori Wim
- Contacteer:
-
Van San Paul
FLITSEN
VERSLAAFD AAN MOTO S