Remblokken k100rs 16V

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
Gixxer

Remblokken k100rs 16V

Bericht door Gixxer »

Kan er me iemand zeggen welke remblokken hij achteraan gebruikt voor dit type moto? Ik heb zonet de voorste remblokken laten vervangen in Roegiers bandencentrale. Men heeft daar Nissin remblokken geplaatst. De prijs was in totaal 64 Euro, geplaatst. BMW-remblokken kostten me vroeger 105 Euro, niet geplaatst. In de bandencentrale had men echter geen remblokken voor de achterste remklauw. Kennen jullie andere merken hiervoor en de kostprijs? De adressen in Oost-Vlaanderen waar die te krijgen zijn zouden natuurlijk ook handig zijn. Alvast bedankt.
Danny

Bericht door Danny »

als ik me niet vergis kosten ze bij de Hobbyist(Ferodo)een 30€
en die zijn perfect...
105 € voor de achterremblokken bij een K100 lijkt me wat overdreven...zelfs in dezen tijd :wink:
Gixxer

Bericht door Gixxer »

105 Euro is de prijs voor de twee paar remblokken vooraan, niet geplaatst. Heb intussen uiteindelijk de originele remblokken van BMW achteraan gemonteerd. De prijs was 32,90 Euro, duurder dus dan een een enkele set van Nissin voor de voorste remklauwen :D Toch bedankt voor de tip.
Danny

Bericht door Danny »

de K100RS 16v heeft bij mijn weten dezelfde blokken vooraan als de K1100RS en die kosten bij Wunderlich 35 per klauw... dus de vogende keer weet je waarheen :wink:
Plaats reactie