inbouw in schuberth C2

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
alano
Berichten: 64
Lid geworden op: 12 mei 2005, 15:12
Locatie: Elversele

inbouw in schuberth C2

Bericht door alano »

Hallo,
Weet er iemand een GPS shop zijn waar ze oortjes inbouwen in een schuberth C2.
Naar verluidt zou de binnenbekleding er uit moeten en zou er een opening moeten gesneden worden in het piepschuim waar de oortjes inpassen.
Als er mensen zijn die dit willen doen voor mij, uiteraard tegen betaling, of een winkel weten waar ze dit doen, gelieve iets te laten weten.
Alvast bedankt,

Groeten, Alain
benjamin.rt
Berichten: 44
Lid geworden op: 09 mar 2006, 20:36
Locatie: brugge

Bericht door benjamin.rt »

Jammer dat Sint-Niklaas niet tegen Brugge ligt, anders mocht je hem brengen. Heb dit weekend men C1 nog eens open gelegd. C2 is bijna identiek. Als je wilt leg ik je uit hoe je hem uit elkaar haalt; in net een bouwdoos maar makkelijk te doen. Denk aan het spreekwoord : wat je zelf doet, doe je meestal beter.... :P
PS: al eens bij je BMW dealer gevraagd ?
Gebruikersavatar
mdc
Webmaster
Webmaster
Berichten: 924
Lid geworden op: 28 sep 2004, 10:27
Woonplaats: Brugge
Locatie: West-Vlaanderen

Bericht door mdc »

Op de site van autocom kan je de inbouw in een C2 vinden. Een oortje moet ook wel lukken met deze werkwijze.

Marc
Marc

R1250RT 2020
alano
Berichten: 64
Lid geworden op: 12 mei 2005, 15:12
Locatie: Elversele

Bericht door alano »

benjamin.rt en mdc ,
Al bedankt voor de uitleg.
Ik zal eens horen bij mijn dealer, en dan koop ik meteen een setje goede oortjes, of zijn die standaard oortjes van garmin voldoende??
Anders kom ik wel eens naar Brugge, 't is toch goe weer :lol: :lol:

Groeten, Alain
archi
Berichten: 123
Lid geworden op: 04 okt 2004, 20:11
Locatie: Beveren

Bericht door archi »

Heb er juist ene open liggen. Je mag altijd eens komen kijken, maar niet te lang wachten want tegen volgend weekend moet hij terug dicht met intercom erin.

Eric
benjamin.rt
Berichten: 44
Lid geworden op: 09 mar 2006, 20:36
Locatie: brugge

Bericht door benjamin.rt »

alano,

As je wilt afkomen laat je het maar weten via pm. Heb die inbouw op de site van autocom eens bekeken. ik zelf heb ook autocom (intercom en micro-hifi luidsprekers uit koptelefoon)maar hun montage vind ik maar niets. Rap maar niet echt proper. Micro zit tussen je kin en de voering van de helm. Niet echt comfortabel dus. Luidsprekers monteren achter de isomo, wat kwaliteit van je klank wegneemt en geen trekontlasting op hun aansluitkabel.professioneel is anders. :?
Plaats reactie