r1100rs
Moderator: GVN
-
Iron Gonzo
ik rij met een R1100RS
mijn rijervaring is zeer positief te noemen van deze beemer.
een goede windbescherming(voor mij ideaal: omdat het niet is gelijk een RT en niet gelijk een naked), zeer wendbaar, goede rechtuitstabiliteit, stevige remmen die je goed aanvoelt tijdens het remmen en dus niet voor verassingen komt te staan. regelbaar zadel in 3 standen, stuur regelbaar = naar je toe of weg van je
dus een goede zitpositie is zonder probleem te vinden of je nu groot of klein bent.
tijdens het reizen
voor de passagier is alles zeer comfortabel, door de regelbare vering is het geen probleem om volgepakt en met passagier lange ritten te maken.
ik heb wel een grote givi topkoffer waar zeer gemakkelijk 2 helmen in kunnen.
ik zou voor de RS kiezen was ik van U

mijn rijervaring is zeer positief te noemen van deze beemer.
een goede windbescherming(voor mij ideaal: omdat het niet is gelijk een RT en niet gelijk een naked), zeer wendbaar, goede rechtuitstabiliteit, stevige remmen die je goed aanvoelt tijdens het remmen en dus niet voor verassingen komt te staan. regelbaar zadel in 3 standen, stuur regelbaar = naar je toe of weg van je
dus een goede zitpositie is zonder probleem te vinden of je nu groot of klein bent.
tijdens het reizen
voor de passagier is alles zeer comfortabel, door de regelbare vering is het geen probleem om volgepakt en met passagier lange ritten te maken.
ik heb wel een grote givi topkoffer waar zeer gemakkelijk 2 helmen in kunnen.
ik zou voor de RS kiezen was ik van U
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Iron Gonzo
sportief rijgedrach 7a8 L/100Km
normaal 5a6 L/100Km
lange autostraderitten aan het zelfde snelheid en binnen de belgiesche normen 4a4.5L/100
ik rij 98oct
geen olie verbruik
mijn olie = half synthetis
normaal 5a6 L/100Km
lange autostraderitten aan het zelfde snelheid en binnen de belgiesche normen 4a4.5L/100
ik rij 98oct
geen olie verbruik
mijn olie = half synthetis
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Iron Gonzo
wreed grote
PROFICIAT
PROFICIAT
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
on4nd schreef:dank , zal binnenkort mijn bevindingen beschrijven op deze site
groetjes
marc
Wat met het olieverbruik
Onig
-
Iron Gonzo
tof he die R1100RS 
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Iron Gonzo
mijn stuur staat ook volledig naar mij toe ingesteld
zadel op middenste stand
zadel op middenste stand
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Stephan0061
- Contacteer:
stuur staat ook volledig naar mij , eerste streepje (dus scheef)
verbruik ligt ook rond de 5.8 a 6 liter maar dat heb ik nog niet juist berekend , enige wat ik hoor is licht geratel in neutraal maar dit is ok volgens mensen op het forum, ondertussen 1500km gebold en moet zeggen dat het prima rijden is , meschien wat te zwaar voor mijn woon werk verkeer in de stad , maar om de zondag te toeren ist prima
verbruik ligt ook rond de 5.8 a 6 liter maar dat heb ik nog niet juist berekend , enige wat ik hoor is licht geratel in neutraal maar dit is ok volgens mensen op het forum, ondertussen 1500km gebold en moet zeggen dat het prima rijden is , meschien wat te zwaar voor mijn woon werk verkeer in de stad , maar om de zondag te toeren ist prima
hoi ,
ben zinnes deze zomer naar zweden te rijden met mijn r1100rs zijn er mensen die ervaring hebben langs die kanten ? kan ook zijn schotland ( gezien in de bende van wim )
net groot onderhoud gehad , banden moeten nog vervangen worden voor vertrek , is er iets waar ik extra moet op letten ?rij nu 1 maand met de rs en 1500km gebold, prachtige machien..
groetjes marc
ben zinnes deze zomer naar zweden te rijden met mijn r1100rs zijn er mensen die ervaring hebben langs die kanten ? kan ook zijn schotland ( gezien in de bende van wim )
net groot onderhoud gehad , banden moeten nog vervangen worden voor vertrek , is er iets waar ik extra moet op letten ?rij nu 1 maand met de rs en 1500km gebold, prachtige machien..
groetjes marc
-
Iron Gonzo
een banden reparatie setje, 1litertje olie(voor als je schikt door te sjeezen in duitsland) meenemen en voor de rest
visa
en kledij
goede trip trouwens
visa
en kledij
goede trip trouwens
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
in 2003 heb ik met enkele vrienden rond Frankrijk gereden +/- 7000 km. 'khad 1 liter olie bij, heb er maar 0,5 ingedaan dus .... nu heb ik er 91.000 kmon4nd schreef:hoi ,
groetjes marc
verbruik ligt tussen 6 a 7 liter , heb normale rijstijl , staan wel bakken op meschien is dat het en mijn scherm is groot model ik draai het volledig uit om niet veel wind te hebben
morgen laat ik andere voorband steken
groetjes en dank
ondertussen 2000km gebold enkel dat geratel in neutraal speelt me parten ...ik hoor het ook in 2de als ik afkom van vitesse
ik schakel af met beetje tussengas meschien niet goed ?
MARC on4nd
morgen laat ik andere voorband steken
groetjes en dank
ondertussen 2000km gebold enkel dat geratel in neutraal speelt me parten ...ik hoor het ook in 2de als ik afkom van vitesse
ik schakel af met beetje tussengas meschien niet goed ?
MARC on4nd
-
Iron Gonzo
shopmanual handleiding in het NEDERLANDS voor de R1100 reeks
http://www.bmw-rijder.be/Nld.pdf
rechts op de link klikken
doel opslaan als
opslaan
veel plezier
http://www.bmw-rijder.be/Nld.pdf
rechts op de link klikken
doel opslaan als
opslaan
veel plezier
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Iron Gonzo
ha goed thuisgeraakt zie ik
prachtig machintje
zijn de vliegen er al af

prachtig machintje
zijn de vliegen er al af
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE