valbaren zandstralen en herspuiten?
Moderator: GVN
valbaren zandstralen en herspuiten?
Als uitbreiding voor de Hepco&Becker valbaren op m'n GS 1100 vond ik, tweedehands, de uitbreidingsset tank- en koplampbescherming. Deze is echter +/- antraciet-metalisékleurig en vrij sterk gehavend (wat de verf betreft)...
Heeft er iemand een idee van de kostprijs om zoiets te laten zandstralen en herspuiten in zwart? En... kent iemand hiervoor een adres in de buurt van Asse, Brussel, Halle,...?
Heeft er iemand een idee van de kostprijs om zoiets te laten zandstralen en herspuiten in zwart? En... kent iemand hiervoor een adres in de buurt van Asse, Brussel, Halle,...?
dat valt allemaal nogal mee zenne, 't voordeel is je rijd langs zo'n kerel en die maakt je een prijsje, als je wat geduldig bent en 't is een vaak voorkomende kleur dan kan 't met grotere loten mee worden gelakt en ben je goedkoper gesteld..., als 't motowielen zijn let dan op de lagers voorwiel...
spreek uw connecties in Haasdonk eens aan he
let op ze zijn daar allemaal incognito
dada
spreek uw connecties in Haasdonk eens aan he
dada
[quote="Danny"]dat valt allemaal nogal mee zenne, 't voordeel is je rijd langs zo'n kerel en die maakt je een prijsje, als je wat geduldig bent en 't is een vaak voorkomende kleur dan kan 't met grotere loten mee worden gelakt en ben je goedkoper gesteld...
Is inderdaad ook zo gegaan voor mijn onderdelen. Kon mee met een groter lot in basis zwart... Geen factuurtje... En hopsake!
Is inderdaad ook zo gegaan voor mijn onderdelen. Kon mee met een groter lot in basis zwart... Geen factuurtje... En hopsake!
zandstralen
Als het in het zwart is , is het altijd zonder factuur

Your heart is free, have the courage to follow it!
Highlandbrother 2005
Scotland rider 2006
Italy 2007
Provence 2008
Zwarte Woud 2009
Ierland 2010
Nergens 2011 + 2012
R1100RT,R1150GS,R1200GSA
Highlandbrother 2005
Scotland rider 2006
Italy 2007
Provence 2008
Zwarte Woud 2009
Ierland 2010
Nergens 2011 + 2012
R1100RT,R1150GS,R1200GSA
Ik dacht da'k 35€ per velg betaald heb voor de velgen van mijnen F.Stoffel schreef:Als je je velgen wil laten zandstralen en poederlakken hoeveel dien je dan te gaan voorzien? Waarschijnlijk ligt die prijs dan serieus boven mijn budgetlijn![]()
Stoffel
http://users.pandora.be/metalclean
Komt eventueel nog extra bij als je de wielen moet laten herspaken.
Nil volentibus arduum