

Knieën, rug, nek, ellebogen, oren...
Grappig
Moderator: GVN
Danny schreef:Tzijn dus echt ouwe zakken motoren
![]()
![]()
Knieën, rug, nek, ellebogen, oren...
Grappig
Heb je per toeval ook ervaring met de "gewone" GS? Hoe die zich verhoudt ten opzichte van dikke broer GSA inzake wendbaarheid, windbescherming, ... ? Kost doorgaans toch enkele 1000-jes minder.JohanDB schreef:Ik rij toevallig met beide motoren... een 1250GSA privé/zelfstandige rijschool in bijberoep en een 1250RT op het hoofdberoep (ja bij die firma...)
Dat hoor ik van andere collega's ook. Ik zal dan privé maar richting GSA zoeken (of GS, afhankelijk van je eventuele reactie op mijn eerste vraag), op het werk rij ik sowieso RTJohanDB schreef:Kortom, zoals mijn gebruik nu verdeeld is tussen de eigen GSA en de werk-RT vind ik het helemaal prima(luxepaard, i know
)
We spreken er dan toch over... opt werk ook nog RT, privé RT en GSA... moest ik opt werk kunnen GS(A) rijdenBob schreef:Heb je per toeval ook ervaring met de "gewone" GS? Hoe die zich verhoudt ten opzichte van dikke broer GSA inzake wendbaarheid, windbescherming, ... ? Kost doorgaans toch enkele 1000-jes minder.JohanDB schreef:Ik rij toevallig met beide motoren... een 1250GSA privé/zelfstandige rijschool in bijberoep en een 1250RT op het hoofdberoep (ja bij die firma...)
Dat hoor ik van andere collega's ook. Ik zal dan privé maar richting GSA zoeken (of GS, afhankelijk van je eventuele reactie op mijn eerste vraag), op het werk rij ik sowieso RTJohanDB schreef:Kortom, zoals mijn gebruik nu verdeeld is tussen de eigen GSA en de werk-RT vind ik het helemaal prima(luxepaard, i know
)
De keuze zal je zelf moeten maken, en over RT, RS, GSA, ... kan ik je niet veel zeggen.vangheluwe schreef:super advies waarvoor dank allemaal. Denk nog steeds dat het een GSA zal worden... maar de RS lijkt me ook wel iets... zal er ten gepasten tijde proberen een testrit mee te doen.
Gezien de corona crisis denk ik ook een stock model te nemen (indien mogelijk). De productie ligt momenteel terecht stil.
Laat ons hopen dat de dealerships snel terug mensen mogen ontvangen (met strikte veiligheidsmaatregelen). De economie moet toch terug op gang komen maar uiteraard zonder de gezondheid van eender wie in het gedrang te brengen. Ik zie dat fietsenmakers momenteel ook home delivery van nieuwe fietsen doen! Creativiteit is toch prima zolang het legaal is.
bedankt allemaal en veel succes in uw kot!
De keuze zal je zelf moeten maken, en over RT, RS, GSA, ... kan ik je niet veel zeggen.vangheluwe schreef:super advies waarvoor dank allemaal. Denk nog steeds dat het een GSA zal worden... maar de RS lijkt me ook wel iets... zal er ten gepasten tijde proberen een testrit mee te doen.
Gezien de corona crisis denk ik ook een stock model te nemen (indien mogelijk). De productie ligt momenteel terecht stil.
Laat ons hopen dat de dealerships snel terug mensen mogen ontvangen (met strikte veiligheidsmaatregelen). De economie moet toch terug op gang komen maar uiteraard zonder de gezondheid van eender wie in het gedrang te brengen. Ik zie dat fietsenmakers momenteel ook home delivery van nieuwe fietsen doen! Creativiteit is toch prima zolang het legaal is.
bedankt allemaal en veel succes in uw kot!
Mijn ervaring met de 1250GS beperkt zich tot een namiddag rond snorren terwijl mijn GSA in onderhoud was. Speelser en lichter dan de GSA maar wel wat minder bescherming. Moest ik de grote tank van de GSA niet zo'n super voordeel vinden voor mijn gebruik, zou ik de gewone GS absoluut overwegen!Bob schreef:Heb je per toeval ook ervaring met de "gewone" GS? Hoe die zich verhoudt ten opzichte van dikke broer GSA inzake wendbaarheid, windbescherming, ... ? Kost doorgaans toch enkele 1000-jes minder.JohanDB schreef:Ik rij toevallig met beide motoren... een 1250GSA privé/zelfstandige rijschool in bijberoep en een 1250RT op het hoofdberoep (ja bij die firma...)