Heb een vraagje ivm mijn toekomstig gps-ken een eenvoudige Quest :
kan ik via een kabeltje van 3,5 mm die quest aansluiten op mijn intercom om naar de gesproken instructies te luisteren??
Zou graag dit toetsel op mijn (oude PDA) RAM mount zetten op een steuntje die ikzelf maak dus zonder voeding eraan.
De batterijen gaan rond de 15 a 20 uur (volgens de site) mee, laat ons zeggen heel de dag als je op reis bent en je laad ze s'avonds op je camping weer op juist gelijk je gsm.
Dankt u nu reeds,
Dré
Quest spraak
Moderator: GVN
Re: Quest spraak
GROETJESdrevandezee schreef:Heb een vraagje ivm mijn toekomstig gps-ken een eenvoudige Quest :
kan ik via een kabeltje van 3,5 mm die quest aansluiten op mijn intercom om naar de gesproken instructies te luisteren??
HANGT VAN DE INTERCOM AF, MAAR MEESTAL GEEN PROBLEEM
Zou graag dit toetsel op mijn (oude PDA) RAM mount zetten op een steuntje die ikzelf maak dus zonder voeding eraan.
De batterijen gaan rond de 15 a 20 uur (volgens de site) mee, laat ons zeggen heel de dag als je op reis bent en je laad ze s'avonds op je camping weer op juist gelijk je gsm.
JA DAT KAN, HEB GISTEREN 650 KM GEDRAAID ZONDER PROBLEMEN EN ZONDER STROOMKABEL
Dankt u nu reeds,
Dré
FLUPPIE
-
drevandezee
Hoi Fluppie, bedankt voor de vlugge reactie !!
Er is dus ergens op dat toestel een 3.5mm ingang?
Ik dacht dat je pas een audio-uitgang had als je het toestel in de cradle plaatste die tevens stroom voorziet.
Heb de MIT 30 als intercom, simpel en goedkoop, genoeg voor mijn rijstijl.
Zal wel lukken zeker ??
Groeten,
Dré
Ik dacht dat je pas een audio-uitgang had als je het toestel in de cradle plaatste die tevens stroom voorziet.
Zal wel lukken zeker ??
Groeten,
Dré
Sorry, zo had ik je vraag niet begrepen, of Fluppie reageerde te snle zoals iemand hierboven stelde heb je de stroomkabel nodig om een audiouitgang te hebben.drevandezee schreef:Hoi Fluppie, bedankt voor de vlugge reactie !!
Zal wel lukken zeker ??
Groeten,
Dré
En met dat merk van intercom heb ik geen ervaring. Sorry
Fluppie