Quest spraak

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
drevandezee

Quest spraak

Bericht door drevandezee »

Heb een vraagje ivm mijn toekomstig gps-ken een eenvoudige Quest :

kan ik via een kabeltje van 3,5 mm die quest aansluiten op mijn intercom om naar de gesproken instructies te luisteren??

Zou graag dit toetsel op mijn (oude PDA) RAM mount zetten op een steuntje die ikzelf maak dus zonder voeding eraan.

De batterijen gaan rond de 15 a 20 uur (volgens de site) mee, laat ons zeggen heel de dag als je op reis bent en je laad ze s'avonds op je camping weer op juist gelijk je gsm.

Dankt u nu reeds,

Dré
fluppie
Contacteer:

Re: Quest spraak

Bericht door fluppie »

drevandezee schreef:Heb een vraagje ivm mijn toekomstig gps-ken een eenvoudige Quest :

kan ik via een kabeltje van 3,5 mm die quest aansluiten op mijn intercom om naar de gesproken instructies te luisteren??
HANGT VAN DE INTERCOM AF, MAAR MEESTAL GEEN PROBLEEM

Zou graag dit toetsel op mijn (oude PDA) RAM mount zetten op een steuntje die ikzelf maak dus zonder voeding eraan.

De batterijen gaan rond de 15 a 20 uur (volgens de site) mee, laat ons zeggen heel de dag als je op reis bent en je laad ze s'avonds op je camping weer op juist gelijk je gsm.
JA DAT KAN, HEB GISTEREN 650 KM GEDRAAID ZONDER PROBLEMEN EN ZONDER STROOMKABEL

Dankt u nu reeds,

Dré
GROETJES

FLUPPIE
fluppie
Contacteer:

Bericht door fluppie »

maar, halveer de gebruikstijd toch maar voor alle zekerheid, de fabrikant legt dat toestel in een hoekje, doet het licht uit, en laat die niet berekenen..., maar in de praktijk is een dagrit geen probleem

Fluppie
drevandezee

Bericht door drevandezee »

Hoi Fluppie, bedankt voor de vlugge reactie !!

Er is dus ergens op dat toestel een 3.5mm ingang?

Ik dacht dat je pas een audio-uitgang had als je het toestel in de cradle plaatste die tevens stroom voorziet.

Heb de MIT 30 als intercom, simpel en goedkoop, genoeg voor mijn rijstijl.

Zal wel lukken zeker ??

Groeten,

Dré
GSPeP
Contacteer:

Bericht door GSPeP »

Hi Dré

Op de Quest zelf is geen 3,5 mm ingang. Je hebt daar een speciaal kabeltje voor nodig, of zoals je schrijft via de cradle werken.

Fluppie kan je waarschijnlijk wel zeggen wat je daarvoor nodig hebt.
fluppie
Contacteer:

Bericht door fluppie »

drevandezee schreef:Hoi Fluppie, bedankt voor de vlugge reactie !!

Er is dus ergens op dat toestel een 3.5mm ingang?

Ik dacht dat je pas een audio-uitgang had als je het toestel in de cradle plaatste die tevens stroom voorziet.

Heb de MIT 30 als intercom, simpel en goedkoop, genoeg voor mijn rijstijl.

Zal wel lukken zeker ??

Groeten,

Dré
Sorry, zo had ik je vraag niet begrepen, of Fluppie reageerde te snle zoals iemand hierboven stelde heb je de stroomkabel nodig om een audiouitgang te hebben.
En met dat merk van intercom heb ik geen ervaring. Sorry

Fluppie
Plaats reactie