En is het verschil in gebruik en prestaties merkbaar verschillend tussen SPIII en de 2720?
Stroomkabel SPIII vs stroomkabel 2720
Moderator: GVN
Stroomkabel SPIII vs stroomkabel 2720
Ik had een SPIII maar door het uitlopen van de batterijen is deze compleet naar de vaantjes (volgens FORMAR - verdeler van Garmin).
Ik overweeg om een Garmin 2720 te kopen maar vraag mij nu af of de stroomkabel die op mijn R1150RT gemonteerd is, ook gebruikt kan worden om de 2720 op aan te sluiten.
En is het verschil in gebruik en prestaties merkbaar verschillend tussen SPIII en de 2720?
vandaag is mijn lievelingsdag;
vroeger Honda deauville gereden, nu RT 1150
vroeger Honda deauville gereden, nu RT 1150
-
Highlander
-
dirk bruijns
- Contacteer:
Re: Stroomkabel SPIII vs stroomkabel 2720
Gebruik : quasi dezelfde menu-structuur, als je met een gsm overweg kunt, kun je met elk gsm-toestel overweg, de icoontjes wijzen zichzelf uit.JAN S schreef:En is het verschil in gebruik en prestaties merkbaar verschillend tussen SPIII en de 2720?
De SPIII heeft wat beperkingen t.o.v. geheugen en snelheid, die de 2720 niet heeft. Het werken met Mapsource, laden/uitladen is identiek aan beide toestellen. SPII heeft interne batterij-voeding, 2720 heeft enkel een trafo-voeding of de voeding van de motor.
Dit zijn twee verschillende toestellen. Zoals Dirk aanhaalde is de rekensnelheid niet vergelijkbaar. Ook het gebruik is makkelijker geworden door het aanraakscherm. Met de recentste update heeft de 2720 nu ook 10000 tracklogs. Bovendien kan je in de 2720 eigen POI's opslaan, bv flitspalen.JAN S schreef: En is het verschil in gebruik en prestaties merkbaar verschillend tussen SPIII en de 2720?
Wat eigenaars van een SP 3 meestal missen aan de 2720 is de batterij. Als dat voor jou belangrijk is kan je ook de 276 C overwegen.
Fluppie
Dit zijn twee verschillende toestellen. Zoals Dirk aanhaalde is de rekensnelheid niet vergelijkbaar. Ook het gebruik is makkelijker geworden door het aanraakscherm. Met de recentste update heeft de 2720 nu ook 10000 tracklogs. Bovendien kan je in de 2720 eigen POI's opslaan, bv flitspalen.JAN S schreef: En is het verschil in gebruik en prestaties merkbaar verschillend tussen SPIII en de 2720?
Wat eigenaars van een SP 3 meestal missen aan de 2720 is de batterij. Als dat voor jou belangrijk is kan je ook de 276 C overwegen.
Fluppie