Ik heb een vraagje.
Ik probeer een Garmin-GPSbestand te downloaden, nu krijg ik de boodschap "There is a problem with the Mapsource registry. Please re-install mapsource and try it again".
Ik heb bij de installatie wel geen registratie gedaan, voor bepaalde redenen. Is dit het probleem en moet ik dus werkelijk terug installeren en dus ook registreren? Of is er eeen ander probleem?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
probleem met GARMIN 2610 download
Moderator: GVN
-
Adri Janssens
probleem met GARMIN 2610 download
de zondagrijder
Adri,
ik snap het niet helemaal
een GPS bestand downloaden doe je met windows,daar heeft mapsource niets mee te maken.
de foutmelding die je krijgt is een fout in het mapsource register en heeft niets te maken met registreren bij garmin.
ben je wel zeker dat je het juiste bestand probeerd te openen???als je ergens anders een route download kan je die dan wel openen??als je dat kan probeer je een verkeerd bestand te openen.
ferre
ik snap het niet helemaal
een GPS bestand downloaden doe je met windows,daar heeft mapsource niets mee te maken.
de foutmelding die je krijgt is een fout in het mapsource register en heeft niets te maken met registreren bij garmin.
ben je wel zeker dat je het juiste bestand probeerd te openen???als je ergens anders een route download kan je die dan wel openen??als je dat kan probeer je een verkeerd bestand te openen.
ferre
Mazda MX5 +Garmin Zumo 660
-
Adri Janssens
-
sprint
Is het van deze site?
http://www.kbc-mc.com/html/gps-bestanden.html
Ik heb er geen probleem mee, ik heb er een paar getest.
Welke rit is het juist, misschien zit er één tussen die niet goed werkt.
Je bent toch zeker dat je geen Tom Tom file hebt genomen?
Heb je de laatste versie van Mapsource, nu zitten we aan V 6.10.2, misschien een update van Mapsource doen.
mvg, Sprint
http://www.kbc-mc.com/html/gps-bestanden.html
Ik heb er geen probleem mee, ik heb er een paar getest.
Welke rit is het juist, misschien zit er één tussen die niet goed werkt.
Je bent toch zeker dat je geen Tom Tom file hebt genomen?
Heb je de laatste versie van Mapsource, nu zitten we aan V 6.10.2, misschien een update van Mapsource doen.
mvg, Sprint
Laatst gewijzigd door sprint op 14 mei 2006, 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Marnix.

adri,
ik ben is gaan kijken op die site. als je een oudere rit downd heb je een mapsource document,als het eentje is van recentere datum heb je een GDB bestand.met de nieuwste versie van mapsource 6.10.2 kan je beide openen.al de rest zijn PDF documenten en roadbooks,die kan je niet met mapsource openen.
ferre
ik ben is gaan kijken op die site. als je een oudere rit downd heb je een mapsource document,als het eentje is van recentere datum heb je een GDB bestand.met de nieuwste versie van mapsource 6.10.2 kan je beide openen.al de rest zijn PDF documenten en roadbooks,die kan je niet met mapsource openen.
ferre
Mazda MX5 +Garmin Zumo 660
-
TheViking
- Contacteer:
Het probleem heeft niets met die website te maken.
Als je op een link klikt, wordt het bestand automatisch op je pc binnengehaald. (in een tijdelijke folder)
Windows zoekt dan op je PC naar het geässocieerde programma om het bestand mee te openen. (.gdb -> garmin mapsource)
Probeer het eens op een andere manier:
Klik eens rechts op de link en kies voor "doel opslaan als" (save target as)
en bewaar het .gdb bestand ergens op je computer.
Start zelf mapsource op, kies "file - open" en open het bestand eens op die manier...
Viking.
Als je op een link klikt, wordt het bestand automatisch op je pc binnengehaald. (in een tijdelijke folder)
Windows zoekt dan op je PC naar het geässocieerde programma om het bestand mee te openen. (.gdb -> garmin mapsource)
Probeer het eens op een andere manier:
Klik eens rechts op de link en kies voor "doel opslaan als" (save target as)
en bewaar het .gdb bestand ergens op je computer.
Start zelf mapsource op, kies "file - open" en open het bestand eens op die manier...
Viking.
Met computers gaat alles automatisch maar niks vanzelf !