Hi,
Goed idee Paul, Els en ik zien jullie vrijdag in het AC Loenhout om 11.30 uur.
Groetjes
Patrick & Els
R1150RT 2003 SP 2610
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen
Een getrouwde man kan rustig zijn fouten vergeten; het is nergens voor nodig om ze met twee te blijven onthouden.
Eric, Franky, en ikzelf rijden door om 11H45 aan het tankstation Q8 te Haasdonk,Kruibeke.
Mijn vrouw moet werken tot 11h, dus eten wij t'huis en rijden dan door naar Loenhout om ons bij de rest van de groep te vervoegen.
Als er nog mee willen rijden, graag dan een seintje, dan weten we op wie we moeten wachten.
Scotland here we come
Ps Harald wij zullen dikwijls aan u denken (next jear??????)
Highlander schreef:Eric, Franky, en ikzelf rijden door om 11H45 aan het tankstation Q8 te Haasdonk,Kruibeke.
Mijn vrouw moet werken tot 11h, dus eten wij t'huis en rijden dan door naar Loenhout om ons bij de rest van de groep te vervoegen.
Als er nog mee willen rijden, graag dan een seintje, dan weten we op wie we moeten wachten.
Scotland here we come
Ps Harald wij zullen dikwijls aan u denken (next jear??????)
Wij vertrekken om 11.00 uur vanuit Liedekerke en zullen om 11.30
Zulutime aan het Q8 station in Haasdonk zijn
mvg
Gisele & Luc
En de sukkelaar moet gaan werken vandaag
Ik zal hem straks gaan troosten
De keuken vertrekt dit jaar ook wat vroeger, rond de middag, om alle fileproblemen (zoals vorig jaar) te vermijden.
Wellicht niet via Loenhout - is voor ons omweg, wij zitten hier vlak bij Eindhoven.
Tot vrijdag
La terre n'est qu'un seul pays et tous les hommes en sont les citoyens.
La terre, cette poignee de poussiere n'est qu'un seul foyer. Qu'il le soit dans l'unité.
R1150RT 2003 SP 2610
Lid van BMW Motor Club Vlaanderen
Een getrouwde man kan rustig zijn fouten vergeten; het is nergens voor nodig om ze met twee te blijven onthouden.
ook van ons een gelukkige verjaardag toegewenst Danny.
Aan alle Schotlandreizigers een leuke vakantie en we kijken reeds uit naar de verhalen en de foto's.
Komt tegen vrijdag dik in orde. Een oude kwaal die ik al bijna vergeten was. Verleden week met een nieuwe vrachtwagen beginnen rijden waarvan de laadbrug een stuk hoger is dan men oude. Daardoor volgens de dokter men knie overbelast. Deze week als een normale mens der op en af stappen i.p.v. te springen en het komt wel in orde..
My Bike, My Passion
R850R, 1997, 76000 km.
R1150RT, 2004, 57000 km.
K1300GT, 2009, 38000 km.