Een vraagje betreffende de nieuwe BMW Navigator III, hoe laad men zijn telefooncontacten naar de Gps. Gaat dit automatisch bij bleutooth verbinding met de Gsm? of moet men het telefoonboek zelf doorsturen of opladen? Waar vind ik informatie betreffende (in de handleiding is er echter niet veel informatie te vinden). Toestel is echter wel duur genoeg, zodat we van BMW-Garmin wel een beetje service en dokumentatie zouden mogen verwachten.
Wil nog vermelden, dat het opladen van flitspalen geen enkel probleem heeft gegeven, en voor zover mijn eerste test, werkt dit perfect.
Beste groetjes, Jo
Daniel,
De nieuwe navigator III is momenteel beschikbaar met mondjesmaat (Motor Rad Latem had er vrijdag laatsleden een in stock), prijs in Belgie 1.570 euro.
Originele mount voor de R1200RT is BMW nummer 71607687853 voor montage midden op het stuur, 60,74 euro.
Heb hier in dit forum wel al andere mogelijkheden gezien naar ik denk de mounts voor de Garmin 2720.
Voor de K1200GT denk ik dat U best contact neemt met een BMW dealer.
Vriendelijke groetjes, Jo
Intussen ontdekt, dat het niet lukt met sommige GSM's, gewoon een goedkoop Nokia (of ander, zie hieronder) bleutooth toestel, en het werkt perfect.
Rekening houden met de handsfree GSM toepassing, zodoende bij oproep automatisch doorschakelen naar de Evo5 (WCS-1) helm.
zie http://www.bmw-motorrad.de/de/de/index.html
-Navigation und
Kommunikation
-WCS-1
-Empfohlene Mobiltelefone
Beste groeten, Jo
offshore
Gisteren ook een bmw navigator3 aangeschaft bij mijn dealer in wielsbeke.(motorsport mabbe)
Kan je mij een beetje uitleg geven hoe ik de flitspalen van belgie en nederland op de gps kan opladen.Ben nog een leek op de pc!
grts
Afprinten en alles goed opvolgen zoals beschreven, let er wel op dat u "Benelux" niet oplaadt, maar wel allemaal (Bebelux flitspalen per snelheid-Bebelux stoplichtflitsers per snelheid) één voor één afzonderlijk opladen.
M.v.g. Jo
offshore_class1 schreef:Een vraagje betreffende de nieuwe BMW Navigator III, hoe laad men zijn telefooncontacten naar de Gps. Gaat dit automatisch bij bleutooth verbinding met de Gsm? of moet men het telefoonboek zelf doorsturen of opladen?
Beste groetjes, Jo
Zelf heb ik geen ervaring met de Navigator, maar m'n bluetooth car kit laadde zelf de eerste keer alle nummer van de telefoon naar het geheugen. Dat duurde even, nadien wordt enkel een kleine controle uitgevoerd om veranderingen te ontdekken.
Ik zie niet in dat de Navigator meer manipulaties zou vereisen.
GSven ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT