Heb pas 90/6 gekocht beetje werk aan.
Boite zingt, lagers zullen vervangen moeten worden.
Heeft er iemand ervaring/adressen voor poederlakken kader en parelstralen motor?
Velgen ga ik ook nieuwe rvs spaken op zetten.
Bijna alles uit elkaar
Boite waren enkel de lagers stuk
Naven zijn geparelstraald/gevernist voor & na
BMW GS 1200
Dnepr K750
Mvg
JP
Laatst gewijzigd door Pirre op 04 jan 2013, 18:14, 13 keer totaal gewijzigd.
Proficiat, heb er ook zo ene en heel veel plezier mee beleefd.
Maar sinds de GS er is staat hij een beetje in de vergeethoek, doch startensklaar.
Zou leuk zijn moesten we de kleine aanpassingen en restauratiewerken kunnen volgen op het forum.
Veel succes !
ik zou graag eens zo'n rit meerijden, maar het zal voor een andere keer zijn denk ik.
Iets dat dichter bij huis begint, 200km op een dag is al goed voor mij om te beginnen, en mss op een iets drogere dag...
(Honda Camino ^^ -) Honda CB125B6 - Honda CB450K5 - BMW R75/6 - Africa Twin 650
Nu met stickers erop en klaar.
Nieuwe zadel en carbs elektrolytisch reinigen met nieuwe dichtingen zal voor winter zijn nu wil ik rijden met deze biemer.
Bagadrager is nog niet klaar heb deze opnieuw laten chromeren in Polen.
Start en draait mooi is heel goed afgesteld zie op deze forum de uitleg hierover.
Pirre schreef:Nu met stickers erop en klaar.
Nieuwe zadel en carbs elektrolytisch reinigen met nieuwe dichtingen zal voor winter zijn nu wil ik rijden met deze biemer.
Bagadrager is nog niet klaar heb deze opnieuw laten chromeren in Polen.
Start en draait mooi is heel goed afgesteld zie op deze forum de uitleg hierover.
Hallo,
Ik lees hier net deze oude post waarin je zegt dat je hebt laten chromeren in Polen? Is dat zoveel goedkoper en ook goed gedaan?
Dit omdat ik ook wat stukken heb die moeten gedaan worden.
Grt,
Nathan
Beste
prijs was 240€, is heel goed gedaan, was via vriend die verschillende stukken via kennis ginder opstuurde.
maar.............voor 170€ kon ik hier nieuwe kopen via toko NL
moto is juist verkocht, zou liever een 75/5 kopen, liefst met veel werk aan, zo kan ik volledig mijn ding doen.
heb hier ook een /5 SWB staan van 1972 met chroomtank en chromen zijkappen.
is een 50/5 met een 75/5 motorblok en gespoten in een niet correcte kleur.
Voorlopig rijd ik er zo mee rond ,maar de bedoeling is op (lange) termijn te restaureren