bmw promotietrip Les Alpes Vaudoises
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
bmw promotietrip Les Alpes Vaudoises
Welke wegenkaarten nemen we best mee? Bestaat er een kaartje waarop de ruwe route is aangegeven zodat ik de juiste delen kan selecteren voor mijn gps? Hartelijk dank voor uw reactie
Patrick
Patrick
@ Petrik:
wij nemen Michelin kaarten nr 516 Regional France (Alsace/Lorraine) 1/275.000 en nr 729 National Zwitserland 1/400.000 mee.
met die twee hebt ge de hele route op kaart.
wij tekenen het roadbook dat we gekregen hebben volledig uit op kaart, zo kunnen we de twee volgen als het nodig is.
een schets van de reisweg kan je evt nog zelf maken. maar is niet nodig volgens mij.
ivm gps kan ik u niet verder helpen.
wij nemen Michelin kaarten nr 516 Regional France (Alsace/Lorraine) 1/275.000 en nr 729 National Zwitserland 1/400.000 mee.
met die twee hebt ge de hele route op kaart.
wij tekenen het roadbook dat we gekregen hebben volledig uit op kaart, zo kunnen we de twee volgen als het nodig is.
een schets van de reisweg kan je evt nog zelf maken. maar is niet nodig volgens mij.
ivm gps kan ik u niet verder helpen.
Harley Davidson FLHTCU - Harley Davidson FXSTC
-
JüRgen
- Moderator
- Contacteer:
Ik denk dat je misschien best een mailtje stuurt naar activiteiten@bmw-mc-vl.be (adres van Luc)
Hij zal je de nodige info wel kunnen geven
Hij zal je de nodige info wel kunnen geven
R1200RT Ostragrau 2010 / E70 Saphirschwarz 2009 / E87 Havana 2007
Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

Secretaris BMW Motor Club Vlaanderen
Beheerder BMW Motor Club Vlaanderen forum

ik heb de route zopas uitgezet op kaart.
is niet moeilijk maar wat me opvalt is dat de nummers van de wegen niet altijd overeenkomen tss roadbook en kaart.
tgo vorig jaar staan er ook geen bolleke/pijlke tekens op het roadbook. alhoewel de vakjes ervoor voorzien zijn, staan ze gewoon leeg
is het de bedoeling dat we zelf ons huiswerk maken
is niet moeilijk maar wat me opvalt is dat de nummers van de wegen niet altijd overeenkomen tss roadbook en kaart.
tgo vorig jaar staan er ook geen bolleke/pijlke tekens op het roadbook. alhoewel de vakjes ervoor voorzien zijn, staan ze gewoon leeg
is het de bedoeling dat we zelf ons huiswerk maken
idd, het weer zit niet mee.
heb gisteren op internet gezien dat verschillende plaatsen in de alpen waar we voorbij komen gewoon nog niet open zijn voor het verkeer.
ok het is de tijd van het jaar, maar later dan dit kan de promotierit bijna niet ingericht worden.
misschien wordt het volgende week wel beter, let's hope....
heb gisteren op internet gezien dat verschillende plaatsen in de alpen waar we voorbij komen gewoon nog niet open zijn voor het verkeer.
ok het is de tijd van het jaar, maar later dan dit kan de promotierit bijna niet ingericht worden.
misschien wordt het volgende week wel beter, let's hope....