Onderhoud C1
Moderator: GVN
Onderhoud C1
rij wel nie met een 'echte' BMW moto, maar met dat speciaal geval met een dakje. Ik nader de 15k km, tijd voor een onderhoudsbeurt. Daar de BMW-dealers de prijzen goed kennen, ben ik op zoek naar een niet BMW-dealer die wel ervaring hebben met BMW en BMW C1. Vlaams brabant, liefst oostkant van Brussel (omgeving Leuven). Iemand enig idee?
BMW C1 Family Yellow-Silver
-
Synchro Bob
- Contacteer:
-
hewholovestheone
Muy, heb de mijne 18maand geleden 2de hands gekocht bij Vanavondt. Vanuit service oogpunt zullen ze wel de nodige ervaring hebben daar zij er toch een aantal hebben rondrijden (oa politie Leuven/Herent en de Lijn). Had gehoopt om nog een alternatief hier in de regio te vinden waar het goedkoper zou zijn. In Engeland zijn er een aantal niet-BMW workshops die ook aan C1's werken, met uitstekende service. Als dat in BE niet het geval is zal het Vanavondt worden.
Mochten ze dan nog m'n dakske 'per ongeluk' willen vervangen door zo'n kit met blauwe flikkerlichten zou het wel de moeite lonen
Mochten ze dan nog m'n dakske 'per ongeluk' willen vervangen door zo'n kit met blauwe flikkerlichten zou het wel de moeite lonen
Ik ken ook enkel Vanavondt omdat we ze daar via het werk (De Lijn) binnendoen.
We zijn wel eens gaan horen bij Winge Motors maar die willen er niet aan werken.
Ook BMW assistance wil ons niet meer komen depanneren omdat we er teveel in panne mee vallen. Ze worden wel intensief gebruikt.
We zijn de C1's nu wel aan het vervangen door suzuki Burgmans
We zijn wel eens gaan horen bij Winge Motors maar die willen er niet aan werken.
Ook BMW assistance wil ons niet meer komen depanneren omdat we er teveel in panne mee vallen. Ze worden wel intensief gebruikt.
We zijn de C1's nu wel aan het vervangen door suzuki Burgmans
Dacht al zoiets, enkele maanden geleden heb ik er ergens op een website te koop zien staan in Duitsland. Wanneer je de foto's bekeek viel het op dat ze van de lijn kwamen (witte kleur en bijhorende striping).
Hetvolgende lijkt ook wel een fun machine:
http://www.mp3.piaggio.com/index_eng.html
Hetvolgende lijkt ook wel een fun machine:
http://www.mp3.piaggio.com/index_eng.html
Ik weet niet in hoeverre je zelf wil knutselen, maar op eBay staat meer dan één cd "OWNERS WORKSHOP & MAINTENANCE MANUAL CD" te koop.
GSven 
ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT

ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT