Nieuw op het forum en ik denk dat ik hiermee al direct veel fervente fans van de GS-snavel zal beledigen maar gezien mijn lengte van 1.93m ben ik wel min of meer genoodzaakt om een GS aan te schaffen en gezien mijn idee van de ideale moto deze ook hier en daar aan te passen. Mijn eerste keuze was de Rockster/R1150R vanwege zijn ontwerp (was hier al een topic over begonnen in het R-forum: http://forum.bmw-mc-vl.be/phpBB/viewtopic.php?t=7411) maar die bleek dan te klein te zijn, en dan merkte ik dat de GS buiten de lichtblokken eigenlijk nog niet zo denderend veel verschilt van vorm.
Dus: met de lichteenheid van de rockster in gedachten zou ik 't een en 't ander willen kunnen veranderen aan de GS..
Daarbij vroeg ik mij af of BMW al dan niet met universele bevestigingspunten werkt en of het lichtblok van de R850/1150R of zelfs nog liever de Rockster compatibel is met de R12GS. Ik heb al een variant van de GS gezien met het standaard lichtblok zonder die uitstekende luchthapper maar echt mooi kan je hem bezwaarlijk noemen imho, met alle respect natuurlijk
Iemand enig idee of dit kan lukken?
Cheers
Edit: gefotoshopt ziet de ideale er zo uit, stuur mag wel anders

Utopie?
.