Harald schreef:vanaf 05-01-2005 in uw ALDI-markt Mobiel GPS navigatiesysteem
Benelux voorgeprogrammeerd op
meegeleverde 256 MB geheuge...
Ik heb dat ding van de Lidl gekocht, en ondertussen uitvoerig getest, zowel in de auto als op de motor. Hij is volgens mij supersnel (als je van de route afwijkt, wordt er razendsnel een nieuwe route berekend), alleen als je'm aanzet gebeurt het wel eens dat het wat langer duurt vooraleer de navigatie start (misschien speelt het weer hier wel een rol??? ik test verder). Ik heb zelf een beugeltje op het stuur van m'n GS gemonteerd, en dat werkt perfect. Van een oud koptelefoontje heb ik het luidsprekertje in m'n helm geplakt, en via enkele stekkertjes (aan de helm, aan het zadel, en aan het toestel) kan ik de stem van de lieve dame tot in m'n helm brengen. Ben tot nu toe twee keer 'vast' gereden in een straat waar halverwege van die paaltjes staan, en waar je dus met de auto niet door kan, maar met de motor heb je daar uiteraard geen last van. De echt kleine weggeltjes (zandwegen, waar je soms met de auto/motor niet door mag) staan niet allemaal op de kaart. Je kan ook geen routes downloaden, en dan rijden, maar je kan wel meerdere punten opgeven langswaar een route moet gaan.
Het is geen garmin, maar hij brengt je toch thuis, en hij geeft zeker een meerwaarde aan het motorrijden. En als ik ooit nog eens héél véél centen heb, dan koop ik mij een streetpilot.
Geert.