Dan zal het wel effectief 21 liter zijn.bigfoot46 schreef:Ja er zat nog spirit in den tank. Volgende keer rij ik hem volledig leeg.
Tanklampje !!!
Moderator: GVN
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Echt getest: dat is zoals het hoort om alle twijfel weg te nemen. Heb de tank van mijn RT(1150) ook eens leeg gereden. Ik moest 4 lit tanken om één blokje te krijgen. Nadeel heb ik daar niet van ondervonden. Meestal rijd ik tot het lichtje aangaat...daarna let ik op het laatste blokje. Verdwijnt dat, dan ga ik tanken. Ik kan dan meestal bijna 21liter tanken. (Op de middenbok)
Dinsdag ben ik gaan tanken op 314 km en er ging 17.77 liter in de tank.bigfoot46 schreef:Zoals eerder beloofd zou ik den tank van mijn R850R eens volledig leeg rijden. Bij 310 km op de tripmeter waren de eerste haperingen in de nafttoever merkbaar. Vanaf 320km was de benzinepomp bijna constant hoorbaar. Bij 330km was het schokken erg en uiteindelijk op 334,5 km, op 800m van het benzinestation was de tank leeg. Ik had mij voorzien van een 5l jerrycan naft en na opgieten van dat noodzakleijk vocht bijgeuld aan de pomp.
En de inhoud van de tank is 21liter( 20.9l er zat nog 100cc in)
Verbruik jij te veel of ik te weinig ???
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

-
Iron Gonzo
inderdaad
ik kan dat ook beamen.
laat mij ook nogal eens goed gaan en heb een sportief rijgedrag (als ik alleen opweg ben)
dit laat zich inderdaad voelen op het toenemen van het verbruik
ik kan dat ook beamen.
laat mij ook nogal eens goed gaan en heb een sportief rijgedrag (als ik alleen opweg ben)
dit laat zich inderdaad voelen op het toenemen van het verbruik
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
Hmmm, daardoor.bigfoot46 schreef:Iron en nog wat ik durf nogal aans flink doorgaan en verkeerslichtsprintjes zijn ook mijn ding. Zou het kunnen dat mijn tank daardoor wat vroeger leeg is? Maar er kan wel 21 liter in en dat was de questte. Zal ik nog eens mijn tank wat sneller leegtrekken om jullie van dienst te zijn.
Dat zal inderdaad de reden wel zijn.
Ik ben er ook wel van overtuigd dat er 21 l in de tank gaat.
Zoals ik al eerder schreef ging er vorige week 17.77 l in met nog veel kluts in de tank.
Dit weekend na de molshopenrit 16.45 l voor 304 km.
Da's mischien iets te zuinig voor jullie.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black