Tsjechië
Moderator: GVN
Forumregels
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
Indien u uw reisverslag na verloop van tijd gearchiveerd wil zien in het "Reisverslagen Forum", stuur een PB naar een moderator.!
-
Bananatuffer
Ik vertrek woensdag 24/06 voor 3 maanden met 1200GS op reis. Heb alarminstallatie laten plaatsen door BM Center + (na tip van Benjamin Vander Bauwede) een GPS tracker. Als de moto al gestolen wordt (of verplaatst) gaat het alarm af, indien ze die klip gepasseerd zijn, krijg je een melding op je GSM met de GPS coördinaten van waar je moto zich bevindt. Daarmee heb je hem natuurlijk nog niet terug, maar misschien helpt het om de politie te bellen. Ik noteer voor mijn reis door Europa -> Marokko > Italie + Balkanlanden alle nrs van de politie in gsm... Garanties zijn er nooit, maar ik ga ze toch proberen te ontmoedigen.
Prettige reis, ik zit in Tsjechië rond de maand augustus en jullie?
Enjoy the ride
Prettige reis, ik zit in Tsjechië rond de maand augustus en jullie?
Enjoy the ride
Re: Tsjechië
Als je ervoor zorgt dat je moto ergens "binnen" kan staan (minstens achter een hek) is het geen probleem. De wegen zijn er ok. Let wel op voor de automobilisten daar... Ze zijn onze zware moto's (acceleratievermogen enz...) nog niet echt gewoon...Rafèrté schreef:Ik vertrek binnenkort een weekje naar Tsjechië.
Is er hier al iemand daar naartoe gereden ? Zijn de wegen in wat deftige staat ? Andere bevindingen ? Goeie raad ?
Maar voor de rest prima land!! Geniet vooral van Zuid-Bohemen!
Een in Praag opgegroeide GS rijder.
Wij vertrekken nu vrijdag.Geraldinho schreef:Prettige reis, ik zit in Tsjechië rond de maand augustus en jullie?
Enjoy the ride
Wij trekken door het noorden van Tsjechië en draaien dan onder Praag terug.
Ik zal wel een aantal foto's posten.
Het ziet er wel naar uit dat er heel wat natte foto's zullen tussenzitten.
Amai, drie maanden, ik krijg amper een weekje vakantie bijeengesprokkeld. Alleszins al een goede reis en vergeet geen verslagske te maken.
@allen: bedankt voor de reacties.
Voila, we zijn terug .... maar niet van Tsjechië,
na lang voorbereiden hebben we de dag voor het vertrek beslist omwille van het slechte weer, richting Franse Alpen te rijden.....
en daar zijn we na enkele passen gaan lopen (lees rijden ) van de sneeuw
en stilletjes binnendoor, door de Jura, naar huis gekomen, zelfs daar sneeuwde het nog. Maar toch een leuk reisje gehad. 
na lang voorbereiden hebben we de dag voor het vertrek beslist omwille van het slechte weer, richting Franse Alpen te rijden.....
en daar zijn we na enkele passen gaan lopen (lees rijden ) van de sneeuw