ik heb een Gt 650 van bouwjaar 2018, gekocht in 2019.
De motor was een directie motor met 9000 km op de teller, ik heb van in het begin problemen met deze scooter...
het eerste jaar is de scooter vier maal getakeld naar de garage met start problemen, eerst zat er vuil in de leidingen, wat ik zeer verdacht vond omdat hij zo weinig km had. Daarna is een module vervangen, dan een relais..kortom het ene probleem na het andere.
Vorig jaar weer start problemen, nu werkt de startmotor wel maar hij slaat niet aan... wat volgens mij duidelijk een benzine toevoer probleem is, toch?Hij is weer vier keer binnen geweest, men vond er eerst niets, in de garage starte de motor wel.
Ik kreeg hem terug, twee weken later, hup weer dezelfde liedje...de laatste keer is hij zes! weken binnen geweest...toen kregen ze hem ook in de garage niet meer aan de praat.
Ze hebben een nieuwe benzine pomp geplaatst en het zou opgelost zijn.
Ik heb hem nu drie weken terug en deze morgen....ja hoor, hetzelfde liedje

Ik heb na een paar keer proberen de benzine tank open gezet en toen sloeg hij meteen aan.
Zou het kunnen dat ik teveel tank? Ik heb wel de gewoonte tot in de hals van de tank bij te vullen...zou het kunnen dat mijn problemen daar van komen, dat de tank vacuüm trekt?
Iemand een idee?
grtjs,
Hans