Dit is er 1 van Boxerdesign
Moderator: GVN

De ruit van de nieuwe gsa zou wel voldoende bescherming bieden en weinig/geen last hebben van turbulenties...... maar is dan weer niet goedkoop om te monteren op een gs. Heeft reeds ergens in een topic gestaan. (zou rond de 500€ kosten als ik het mij goed herinner)Zo'n originele ruit of een joekel van een aftermarket ruit vind ik nu ook nie bepaald mooi en ik heb tot hiertoe bij alle ruiten die ik geprobeerd heb nog steeds turbulentie, daarom wil ik nu eens een korter ruitje proberen.

Ik heb ook gehoord dat die GSA ruit beter zou zijn, maar ik vind ze beetje onredelijk duur.....Frank K schreef:De ruit van de nieuwe gsa zou wel voldoende bescherming bieden en weinig/geen last hebben van turbulenties...... maar is dan weer niet goedkoop om te monteren op een gs. Heeft reeds ergens in een topic gestaan. (zou rond de 500€ kosten als ik het mij goed herinner)Zo'n originele ruit of een joekel van een aftermarket ruit vind ik nu ook nie bepaald mooi en ik heb tot hiertoe bij alle ruiten die ik geprobeerd heb nog steeds turbulentie, daarom wil ik nu eens een korter ruitje proberen.