het is ook door dat ze hem ganse dagen ziet als mijn wallpaper op mijn PC
wel in het antraciet/rood
Moderator: GVN

Yep,IRON GONZO schreef:als je mij een adres kan geven waar ik er kan krijgen
geen probleem
maar daar zit de adder onder het gras
er zijn maar heel weinig posters met BMW motoren, laat staan van de nieuwe modellen
ook bij bmw dealers kan je ze niet krijgen

Brit,brit schreef:st-er, tank je 95 of 98 ron? als je 95 tankt, voel je dan verschil?
ik vind bmw wazig doen in de aanbeveling omtrent ron-gehalte. "98-ron maar dankzij de pingelsensor kan men ook 95-ron tanken"
hoe meer ik naar de motor kijk, hoe liever ik hem heb...
vooral zwart-grijs is hij mooi (jammergenoeg niet origineel):
ik heb dat bij mijn vrouw , hoe meer ik naar haar kijk hoe mooier ik haar vind en ik heb ze al 30 jaar, het is een speciaal model wel niet meer zo nieuw maar ze heeft nog altijd die mooie ronde vloeiende lijnenSTer schreef:hoe meer dat ik naar de motor kijk, hoe mooier dat ik hem vind en euh... ik heb hem al een jaar.
.
Tot er mij gisterenmorgen ééntje voorbijstak in de file op de E40 (ik in de wagen). Ik zag hem met zijn karakteristieke koplamp al van ver afkomen. "Knap", dacht ik nog. En toen ging hij mij voorbij. Er hingen 2 koffers aan. Was dat een afknapper. Koffers zijn echt niet proportioneel. Ik vind ze op de RT al "over the edge", maar op zo'n slanke deerne als de ST passen ze helemaal niet. Net een zwaarbeladen bommenwerper uit WOII.Geert VN schreef:Brit, de weinige kerenbrit schreef:
hoe meer ik naar de motor kijk, hoe liever ik hem heb...
vooral zwart-grijs is hij mooi (jammergenoeg niet origineel):dat je iets positiefs over BMW zegt, moet ik je wel gelijk geven: ook ik begin de ST een beetje mooi te vinden. En je kunt er tenminste niet-gelakte koffers bij krijgen.