Touratech service

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW GS-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
miegom

Touratech service

Bericht door miegom »

Kan er iemand mij uitleggen waarom motorrad latem zich met de invoer van touratech spullen is komen moeien? Als je vroeger iets bestelde bij touratech dan was dat 2 weken later bij u thuis, dat is nu wel eventjes anders...

Ik bestel 2 maand (!) geleden een tanktas en zijkoffers voor mijn XT bij touratech, ik krijg bericht van hen dat mijn bestelling is aangekomen en dat mijn spullen binnen de 2 weken zullen geleverd worden. Tot daar geen probleem. De dag daarna krijg ik bericht van motorrad latem (?) dat touratech nu via hen ingevoerd word en dat ik dus een beetje meer zal moeten betalen (Logische, hé? :? ). Nu ja, ik had die koffers nodig dus ik zeg toe, maar nu, 2 maand en elvendertig telefoontjes later, heb ik nog altijd mijn koffers niet. Ik heb mijn bestelling dan ook geanuleerd en ik ga mij strak Gobi koffers van H&B bestellen bij HG, bij touratech en vooral bij motorrad latem zien ze mij nooit meer. :evil:
BMW R 1200 GS
Yamaha WR 450 F
jakke

Re: Touratech service

Bericht door jakke »

miegom schreef:Kan er iemand mij uitleggen waarom motorrad latem zich met de invoer van touratech spullen is komen moeien? Als je vroeger iets bestelde bij touratech dan was dat 2 weken later bij u thuis, dat is nu wel eventjes anders...
Ik bestel 2 maand (!) geleden een tanktas en zijkoffers voor mijn XT bij touratech, ik krijg bericht van hen dat mijn bestelling is aangekomen en dat mijn spullen binnen de 2 weken zullen geleverd worden. Tot daar geen probleem. De dag daarna krijg ik bericht van motorrad latem (?) dat touratech nu via hen ingevoerd word en dat ik dus een beetje meer zal moeten betalen (Logische, hé? :? ). Nu ja, ik had die koffers nodig dus ik zeg toe, maar nu, 2 maand en elvendertig telefoontjes later, heb ik nog altijd mijn koffers niet. Ik heb mijn bestelling dan ook geanuleerd en ik ga mij strak Gobi koffers van H&B bestellen bij HG, bij touratech en vooral bij motorrad latem zien ze mij nooit meer. :evil:
Ge hebt groot gelijk dat ge dat geanuleerd hebt.
Dit is al te belachelijk. Ge moet u nog extra verzetten en dan zou je nog moeten bijbetalen. Ze zouden bij mij ook de p*t op kunnen. :evil:
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black
Afbeelding
J-P
Contacteer:

Bericht door J-P »

Het is niet alleen bij Latem zo, ook Bert Duursma motoren in APeldoorn is invoerder geworden van Touratech in NL. Probleem is dat Touratech zelf z`n zaakjes niet meer op orde heeft.

http://www.bmwgsclub.nl/forum/viewtopic.php?t=13924

Heel vervelend allemaal, ik wacht al een tijd op nieuwe SOndersystem kofferbeugels maar helaas, zal ze niet voor m`n vakantie hebben :cry:
J-P

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
christine

Bericht door christine »

Ik heb de zelfde problemen :evil: en heb nu bij 3 dealers de zelfde besteld en na 3 manden komt het beetje per beetje binnen en wat binnen is anuleer ik dan bij de anderen :twisted: ik pendel tussen Goes, Latem, en Hamme. :roll: :wink:
BMW R 1200 GS ( GSA gekloond )

Afbeelding

Groetjes Monique.Afbeelding
BMW M.C. Vlaanderenlid.
Bananatuffer

Bericht door Bananatuffer »

Als ik het kan vermijden, zet ik er geen stap meer binnen (ik woonde vlak bij touratech Sued).
De TT tanktassen worden overigens door Kahedo gemaakt (zeer degelijk gerief) , en voor H&B koffers hoef je het ook niet te doen. Die vind je in elke duitse keten.

en de rest via wunderlich.
Bananatuffer

en wellicht kan je de belgische invoerder omzeilen als je via ebay.de koopt.
De TT ebay shop biedt daar de hele kataloog aan, dan ligt de prijs met zekerheid vast, en krijg je de handel met DHL thuisgestuurd.
J-P
Contacteer:

Bericht door J-P »

Helaas Bananentuffer, dat werkt zo niet. Touratech verzendt niet naar het buitenland, ik heb het geprobeerd. Ze sturen de bestelling, ook die via Ebay, gewoon door naar de verdeler van je eigen land... tegen de prijzen die in jouw land gelden...
J-P

http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
miegom

Bericht door miegom »

Bij Wunderlich zullen ze blij zijn.
BMW R 1200 GS
Yamaha WR 450 F
JohanGS

Bericht door JohanGS »

miegom schreef:Bij Wunderlich zullen ze blij zijn.
Ik zijn da ook zo aant peizen :lol:
Wel motig als je echt gerief nodig hebt van Touareg :?
08 Eifel und Franse Alpen, 09 ardeche, 2010 Oostenrijk
Ja ik ben lid ;-)
RonvGS

Bericht door RonvGS »

J-P schreef:Helaas Bananentuffer, dat werkt zo niet. Touratech verzendt niet naar het buitenland, ik heb het geprobeerd. Ze sturen de bestelling, ook die via Ebay, gewoon door naar de verdeler van je eigen land... tegen de prijzen die in jouw land gelden...
Dan kun je beter gebruik maken van de Huifkar.

http://www.huifkar.de/

Jouw eigen postadres in Duitsland! Bespaar minstens 25% op de hoge internationale Duitse posttarieven.

Daarna zorgen ze bij de huifkar dat de spullen bij jou afgeleverd worden.
R1200GS
J-P
Contacteer:

Bericht door J-P »

Fantastisch, da`s nog eens een tip!
J-P

RonvGS

Bericht door RonvGS »

Ik gebruik de huifkar zelf ook en het is absoluut betrouwbaar.

Ze doen ook de betaling voor je en deze schieten ze zelfs even voor.
R1200GS
Relax

Bericht door Relax »

't Zal wel ff duren voor je't krijgt, daar in Zeeland.
Bananatuffer

J-P schreef:Helaas Bananentuffer, dat werkt zo niet. Touratech verzendt niet naar het buitenland, ik heb het geprobeerd. Ze sturen de bestelling, ook die via Ebay, gewoon door naar de verdeler van je eigen land... tegen de prijzen die in jouw land gelden...
maar je mag WEL een negatieve beoordeling schrijven :twisted: :wink:

hun praktijken gaan gewoon knalhard in tegen de eu-binnenmarkt reglementering.
Pinker

Bericht door Pinker »

Net dezelfde ervaring:
had tanktas en grilleke voor mijne GS besteld. Krijg bericht dat het zal geleverd worden via RAD. Via RAD duurt het veel te lang en ik heb mijn bestelling vervolgens geannuleerd.
Met z'n allen naar Wunderlich...
Ik reed weg en kwam aan bij de weg. De weg was weg. Sjans, ik zat op mijne GS... neen GS ook weg nu op KTM!!
Sjeezen doe ik ook met R1200S, liefst op circuit en niet in de grindbak, ook niet meer, R1200S ook weg
HP2 Sport vanaf 2009, nog efkes..., geannuleerd...
Lid sinds 11/11/06
http://www.lostroads.eu - ism. SOS Kinderdorpen
Koppel!!

Bericht door Koppel!! »

YOO

Voor mij is 't eigenlijk simpel, als TT per sé met een invoerder wil werken ok, maar dan moet de invoerder er tenminste voor zorgen dat hij een minimum aan stock heeft, zeker de meest courante dingen moet hij liggen hebben.
Als 't toch allemaal besteld moet worden, dan kunnen we 't evengoed zelf in Duitsland bestellen :?
't Feit dat zelfs een coolergrille en een tanktas moet besteld worden doet me denken dat hun stock niet de moeite zal zijn :(

Grtz, Philip!
Life's journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting..... . "holy crap, what a ride!"

Philz picz are here!

http://www.motoadventurestore.be

Philz movies are here! and here!

Alplutser 2006, 2007, 2008, 2009 & 2010! Alpenman en Marokkocrosser ;-)
Dirk Pauwels

Bericht door Dirk Pauwels »

TT Genoeg geld verdiend of zo? Dan moeten ze in elk geval ervoor zorgen dat de uiteindelijke klantenprijs hetzelfde is via de verdeler dan via de website. Die verdeler krijgt dealer prijzen, dus het is niet logisch dat hun prijzen hoger zijn dan via de website + port + BTW verschil.

Denk dat dit een stomme zet is van TT, en een goeie voor wunderlich
R1150GS '00 - R1100R '96 - Benelli 500 Quatro '75 - R1200GS LC 'Rally '17 - Vespa P200E '80 -honda bol d'or cb900f '81 - Honda CB750KZ 82 project
Plaats reactie