Met de verwarming op 35 zullen die verpleegsters snel hun djellabah uittrekken,.... en van dat moment zal je ook weer kunnen genieten !Danny Da Kani schreef: trek de verpleegsters een djellabah aan,
Draai de verwarming op 35°...
en geniet van het moment...
Reis door Europa : advies nodig
Moderator: GVN
-
YOwan
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
(='.'=)
('')_('')
This is Bunny. Copy and paste bunny into your profile to help him gain world domination !!!!!
Heeft er iemand zand nodig?
Beste Beemers,
Voila, ik ben terug thuis, ontslagen uit het ziekenhuis. Operatie volledig geslaagd, plaat met bouten op scheenbeen, en cylindervormige buis op kuitbeen owv de "appelmoes"... Pijnlijkste 3 dagen en nachten zijn voorbij, 3 spuiten per nacht en de revalidatie kan beginnen!
A propos, ik zit hier nu thuis, en die bergen zand zijn nog niet aangekomen in het AZ, dus da heeft nie gewerkt, Danny.
Ik neem jullie advies ter harte en spring (allez binnen een paar maanden) zo snel mogelijk terug op mijn beestje. Het is juist, de routes liggen klaar, en is 't nie in 2006 't zal in 2007 zijn.
Ik wens jullie in elk geval een heel tof rij-seizoen en 'k volg jullie op de voet via het forum...
Nu moet ik met mijn been letterlijk "de plaat" poetsen...
Voila, ik ben terug thuis, ontslagen uit het ziekenhuis. Operatie volledig geslaagd, plaat met bouten op scheenbeen, en cylindervormige buis op kuitbeen owv de "appelmoes"... Pijnlijkste 3 dagen en nachten zijn voorbij, 3 spuiten per nacht en de revalidatie kan beginnen!
A propos, ik zit hier nu thuis, en die bergen zand zijn nog niet aangekomen in het AZ, dus da heeft nie gewerkt, Danny.
Ik neem jullie advies ter harte en spring (allez binnen een paar maanden) zo snel mogelijk terug op mijn beestje. Het is juist, de routes liggen klaar, en is 't nie in 2006 't zal in 2007 zijn.
Ik wens jullie in elk geval een heel tof rij-seizoen en 'k volg jullie op de voet via het forum...
Nu moet ik met mijn been letterlijk "de plaat" poetsen...
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Man-Oh-Man that really SUCKS
Enfin, het is gebeurd, can't turn back the time hé...focus op de toekomst...uitstel is geen achterstel...en als het effe niet gaat...lees dan wat ons gezever in het beemercafé...alhoewel...
Anyway, sterkte en hou ons op de hoogte hoe het evolueert hé
Enfin, het is gebeurd, can't turn back the time hé...focus op de toekomst...uitstel is geen achterstel...en als het effe niet gaat...lees dan wat ons gezever in het beemercafé...alhoewel...
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
-
J-P
- Contacteer:
Beterschap en keep the spirit, de rest van de wereld loopt niet weg, die reis komt wel. Eerst revalideren!
J-P
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
http://www.moveonmotortrainingen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
"I don't want to spend the rest of my life explaining myself.
You either get it or you don't." - Frank Zappa
ZEVER in het bemercafé ????Campi schreef:Man-Oh-Man that really SUCKS![]()
![]()
![]()
Enfin, het is gebeurd, can't turn back the time hé...focus op de toekomst...uitstel is geen achterstel...en als het effe niet gaat...lees dan wat ons gezever in het beemercafé...alhoewel...![]()
![]()
En als je VERHELDERENDE en GEMOEDSPOSITIEVE gesprekken wil volgen....DAN ben je pas goed in het Beemercafé.
Het beste ermee.
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

-
YOwan
Re: Heeft er iemand zand nodig?
Yep, spoedig (pijnloos) herstel gewenst !Geraldinho schreef:de routes liggen klaar, en is 't nie in 2006 't zal in 2007 zijn.
En zoals gezegd : de routes liggen klaar, nu heb je tijd zat om deze nog beter uit te werken en eventueel aan te passen en/of uit te breiden.
En dan ga je gewoon volgend jaar toch ter compensatie 4 ipv 3 maanden op verlof
cu soon, doeiij
(\__/)
(='.'=)
('')_('')
(='.'=)
('')_('')
-
motorcycle boy
- Contacteer: