pda met sd-kaart om toch europa mee te doen reis?

Op dit Forum kan u terecht met specifieke vragen rond GPS, de werking en de installatie ervan.

Moderator: GVN

Plaats reactie
drevandezee

pda met sd-kaart om toch europa mee te doen reis?

Bericht door drevandezee »

Hoi allemaal,

graag had ik geweten of ik mijn oude pda(gekocht om als gps te gebruiken) nu nog kan gebruiken om de kaarten mee te nemen op reis (via sd-kaart van 2 gig) van mijn quest als ik eens van land wil wisselen ??

Gebruik da beestje nu nie meer wegens te onhandig met al die draden.

Alvast bedankt,

Dré
GSven

Re: pda met sd-kaart om toch europa mee te doen reis?

Bericht door GSven »

Het probleem lijkt me dat je de pda niet rechtstreeks aan je Quest kan hangen...
Je zou versteld staan hoeveel kaartmateriaal je op de Quest inkrijgt. Trouwens, als je op reis gaat naar 't buitenland kan je evengoed België niet inladen, is al dat gespaard. En al de wegen tussen hier en bijvoorbeeld de Alpen hoef je niet in te laden als je niet van plan bent kleinere baantjes te rijden dan N-wegen (nationals). Je kaartdelen hoeven niet aan mekaar te grenzen, dus een stuk Friesland, de Spaanse costa's en de Alpen inladen en de rest gewoon op de base-map rijden is perfect mogelijk.
En je kaarten op een SD kaartje zetten en iemand's pc gebruiken gaat ook zomaar niet, aangezien er mapsource moet opstaat om iets naar je Quest (e.a. Garmins te laden)
GSven Afbeelding
ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL

Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT
Plaats reactie