het was weeral mooi alleen hebben we de baantjes nu in het nat gedaan
greetz en bedankt Schotland Riders
Paul & Nemy
Moderator: GVN
Volgens de weerberichten die we hebben kunnen volgen zag het er inderdaa redelijk nat uit. 'k Ben blij dat jullie allemaal behouden terug zijn. Wij willen foto's zien en een verslagske lezenPaul muysers schreef:Back in Town,
het was weeral mooi alleen hebben we de baantjes nu in het nat gedaanIedereen veilig in ijmuiden aangekomen.
greetz en bedankt Schotland Riders
Paul & Nemy

ergens problemen gehad of valpartijtje?
Inderdaad Mo , 't was dik in orde ,...alleen de veel te kleine tentincognito schreef:Bangelijke reis, tof land,weer een pak toffe mensen leren kennen vriendschappen gesloten etz... die die er niet bij waren tja ..... die er wel bijwaren bedankt was leuk en zeker voor herhaling vatbaar.
Alhoewel ons Anneke er anders over denkt hahahahahaha
Groetjes en tot in den draai he
Anne & Mo
Een klein beetje, ik had toen juist mijn fotoapparaat niet bij de hand.Harald schreef:Trikke, mooie foto's.
Hebde gijle daar regen gehad in Shotland :?:
't Was inderdaad een hele mooie en toffe reis maar ik ben het hier mee eens. (Zeker omdat ik er maar na 21u door kom)Trikke D schreef: op één puntje na: ik vond dat de dag onmenselijk vroeg begon. Ik stond
daar in Schotland gemiddeld vroeger op dan thuis op een doordeweekse werkdag (+/- 7.15 u) en dan was
ik nog de laatste. Daardoor kroop iedereen natuurlijk ook vroeg onder de wol. En ik miste dan ook ne gezellige
dagafsluiter bij een pintje of een glazeke wijn in de reftertent. Wat ik eigenlijk wil zeggen: van mij mogen
de actieve uren best wat opschuiven.
t'Is tenslotte ook een beetje congé, hé.
Trikke (de langslaper)
Veel plezier en voorzichtig heGSPeP schreef:'t was inderdaad een toffe week. Waarvoor nog eens dank aan Danny, Johan en Caroline.
De vorige 2 dagen redelijk wat ontwenningsverschijnselen en heimwee naar Schotland en de bende gehad. Zeker toen ik met de foto's bezig was. Dan kwamen de herinneringen weer naar boven. Toch altijd jammer dat het voorbij is.![]()
Maar ik heb een troost: ik mag vanaf morgen weeral 4 dagen met de moto de baan op.Na de 3.364 Km Schotland zullen er maandagavond nog een kleine 2.000 Duitsland bijgekomen zijn.