Quest geblokkeerd
Moderator: GVN
-
drevandezee
Quest geblokkeerd
Hoi allemaal,
vandaag is mijn nieuwe quest helemaal vastgelopen, hij reageert op geen enkele toets meer (buiten on/off) hoor alleen nog het piepje iedere keer ik er op druk.
Is er ergens een mogelijkheid om zoals bij de tom tom een"koude start" te nemen ofzo??
Reeds nu al bedankt
dré
vandaag is mijn nieuwe quest helemaal vastgelopen, hij reageert op geen enkele toets meer (buiten on/off) hoor alleen nog het piepje iedere keer ik er op druk.
Is er ergens een mogelijkheid om zoals bij de tom tom een"koude start" te nemen ofzo??
Reeds nu al bedankt
dré
Ik adviseer je om eens een kijkje op de volgende link te nemen http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=8503 Met name even opmerkzaam zijn op de berichten van Hans Vaessen. Hij is een medewerker van de firma Waypoint.
Voor het resetten van de quest kun je hier even kijken http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=5553
Ik wens je suc6
Voor het resetten van de quest kun je hier even kijken http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=5553
Ik wens je suc6
Lid van de BMW Club Nederland
BMW R1200RT Sandbeige metallic 2007
BMW R1200RT Sandbeige metallic 2007
-
drevandezee
nog steeds geblokkeerd
Helaas fluppie,
heb het geprobeerd maar geen resultaat.
Zou ik het kunnen oplossen door het toestel pak weg 2 dagen te laten aan liggen zodat hij leeg loopt met in de hoop nadien weer van nul te kunnen beginnen?
Of zit er ergens een laatste stand geheugen in?
Dankt u
heb het geprobeerd maar geen resultaat.
Zou ik het kunnen oplossen door het toestel pak weg 2 dagen te laten aan liggen zodat hij leeg loopt met in de hoop nadien weer van nul te kunnen beginnen?
Of zit er ergens een laatste stand geheugen in?
Dankt u
-
drevandezee
hoera !!
Bedankt !!
Via de elsinga-page kwam ik tot de juiste manier van werken bij vastlopen
Nu werkt ie weer als nen postduif die bij zijn nest komt !!
Groetjes, dré
Via de elsinga-page kwam ik tot de juiste manier van werken bij vastlopen
Nu werkt ie weer als nen postduif die bij zijn nest komt !!
Groetjes, dré
-
Iron Gonzo
en dat is????????????
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
een die-hard reset van het toestel .... lees even op bovenvermelde (link)pagina's daar is iemand die Elsinga noemtIRON GONZO schreef:en dat is????????????
Hier is de unlock methode :
http://www.elsinga.net/quest-first-aid.html
Scroll naar beneden voor de uitleg.
mvg
Stef
-
Iron Gonzo
http://www.elsinga.net/quest-first-aid
op deze site dus
tja
de moderne wereld is toch nog niet alles
op deze site dus
tja
de moderne wereld is toch nog niet alles
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
drevandezee
Paul,
bij lukte het dus op de volgende wijze:
- toestel uit zetten (da knopje met het rode cirkeltje)
- dan de ok knop en de bladerknop(met die 2 blaadjes op)indrukken en ingedrukt houden
- dan pas terug aanzetten
- dan zie je normaal een tekstballonnetje met de vraag of je volledig wil resetten, staat op neen verzet naar ja (met grootste knop)en normaal lukt da direct maar ben je alle punten en route's kwijt.
Succes,
dré
bij lukte het dus op de volgende wijze:
- toestel uit zetten (da knopje met het rode cirkeltje)
- dan de ok knop en de bladerknop(met die 2 blaadjes op)indrukken en ingedrukt houden
- dan pas terug aanzetten
- dan zie je normaal een tekstballonnetje met de vraag of je volledig wil resetten, staat op neen verzet naar ja (met grootste knop)en normaal lukt da direct maar ben je alle punten en route's kwijt.
Succes,
dré
Allo Paulh,paulh schreef:Dré,
Na vele pogingen is het me gelukt. Ik moest heel snel zijn, voordat hij vastliep, .... heb hem toch wel een 20 keer op en af moeten zetten.
Hier was het echt :"de aanhouder wint".
Blij met mijn Quest die 'weer' werkt. Miste hem al!
met DANK,
Paul
dat blijkt toch een fameus probleem te zijn dit vanwege dat beperkte geheugen... een vriend van mij had dit ook regelmatig voor gewoon door het feit dat er teveel waypoints enz inzitten. Als ik één koop zal het toch ene met uitbreidbaar geheugen moeten zijn
mvg
Stef
Fluppie,
Ik houd je tip in gedachten.
Ik moet wel zeggen dat ik er overigens zeer tevreden over ben. In auto en op de motor. Op de motor bevestig ik hem wel met een extra (los te maken) colsonbandje. Een tijdje geleden reed ik in een gat in het wegdek en ... floep weg was de Quest. Ik zag hem aan de linkerkant er eerst uitschieten, uit zijn Graminhouder. Een nieuwe antenne moeten laten aanbouwen ...
mvg,
Paul
Ik houd je tip in gedachten.
Ik moet wel zeggen dat ik er overigens zeer tevreden over ben. In auto en op de motor. Op de motor bevestig ik hem wel met een extra (los te maken) colsonbandje. Een tijdje geleden reed ik in een gat in het wegdek en ... floep weg was de Quest. Ik zag hem aan de linkerkant er eerst uitschieten, uit zijn Graminhouder. Een nieuwe antenne moeten laten aanbouwen ...
mvg,
Paul
fluppie,
ik zal eerlijk zijn: ik was door een wegblokkade van wegenwerken gereden... zo van ... met een motor passeer ik dat allemaal wel. En het lukte inderdaad, maar een serieus gat in de weg te laat opgemerkt en knots, boem , ... en Quest "floeps, holder de bolder op de grond"... !
Eigen schuld dikke bult ... ik heb het dan ook zelf mogen betalen, de herstelling ...
mvg,
Paul
ik zal eerlijk zijn: ik was door een wegblokkade van wegenwerken gereden... zo van ... met een motor passeer ik dat allemaal wel. En het lukte inderdaad, maar een serieus gat in de weg te laat opgemerkt en knots, boem , ... en Quest "floeps, holder de bolder op de grond"... !
Eigen schuld dikke bult ... ik heb het dan ook zelf mogen betalen, de herstelling ...
mvg,
Paul
neen, het slot zat potvast toen hij eruit ging. Ik "zag" het echt gebeuren: de linkerkant kwam naar voren eruit en dan de slotkant. Dus mijn conclusie is: die 2 lipjes aan de linkerkant zijn te miniem van dikte om de Quest voldoende stevig in zijn inkepingen te laten zitten.
Vandaar nu steeds met nylonstrips beveiligd. Het overkomt me geen tweede keer... (71 euro betaald (50+21port en administratiekosten)
Vandaar nu steeds met nylonstrips beveiligd. Het overkomt me geen tweede keer... (71 euro betaald (50+21port en administratiekosten)