Dag vrienden , en bedankt om mij in het forum te laten !
Kort verhaal , ik rij al sedert mijn 19 jaar met de moto dat is nu een 40 tal jaren

mijn laatste moto was een GS 1100 1999 en die heeft 46000Km , jammerlijk genoeg accidentje gehad in February natte wegen en dame die plots stopte zonde aanduiding.... niets gekregen van de verzekering , dame beweerde dat ze haar pieklicht gebruikt heeft .... Dus stuur , voorvork , licht, triangel olie koeler en nog wat stukken gebroken , ik houw er zoveel van dat ik besloot hem te herstellen , ik kocht een tweede 1100 GS 1999 van een vriend voor een goede prijs , die reed wel maar had veel afgezien , veel buiten geslapen en had liefde nodig ! Ondertussen remmen herdaan nieuwe schijven , blokken, leidingen , benzine tank nieuwe leidingen , nieuwe startmotor en nu vandaag de Hall sensor vervangen , gelukkig mag ik een werkplaats gebruiken van een neef met al de nodige gereedschap , compressor etc . Nu voor de hall sensor te vervangen , heb ik deze gebruikt van mij geaccidenteerde moto en zag dat er een olie leiding een beetje moet losgemaakt worden om het snoer / plug van de hall sensor te kunnen vrijmaken . Nu had ik een werkende Hall sensor (pulsgever), maar toen ik die afnam van de rijdende GS zag ik dat er geen olie leiding aanwezig was ? kan dat is dit een verandering van BMW of gewoon een vorige mekanieker die hem eraf gelaten heeft ? Maar er is geen olie lek of niets, dus ik vroeg me af , kan dit kwaad ? Nog nooit een lange rit gemaakt met tweede moto , maar vandaag tog een 30tal Km gereden en niets gemerkt , geen overhitting nog niets en mij vriend die er vroeger mee reed heeft er ook nooit last van gehad ! Ik zal proberen fotos toe te voegen van beide motos , de nr 1 was gemakkelijk aan te werken want er is niets in de weg vork , stuur etc zijn ervan , de tweede zijn de fotos niet zo goed , maar is toch te zien dat de leiding onderbreekt !
Alvast bedankt voor jullie commentaar Groeten Joe
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.