Heeft er iemand ervaring met het gebruik van deze din-usb stekker?
https://www.bol.com/be/nl/p/orbit-elect ... gKFmfD_BwE
Ik zou deze willen aanschaffen voor gebruik op mijn R 1100 RT van 2000 om mijn smartphone (die op een RAW Mount staat en als gps dient) aan te sluiten.
din-usb stekker op R 1100 RT van 2000 ?
Moderator: GVN
din-usb stekker op R 1100 RT van 2000 ?
R1100RT, R1300GS
Re: din-usb stekker op R 1100 RT van 2000 ?
Geen ervaring met dat specifieke model, maar dat zal allicht zijn werk wel doen. Vraag is of het ding ook weerbestendig is. De modellen van Optimate zijn wel bestand tegen regen, maar ze zijn ook een pak duurder. Het heeft natuurlijk weinig zin om een duurder, waterbestendig exemplaar te kopen als je GSM zelf ook niet tegen de regen kan.
klikken voor info over het model van Optimate
klikken voor info over het model van Optimate
Bob
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Vroeger: XR125 - CB400N - CX500C - XV750C Virago - R1100RT - R1150R - K1200RS - R1150RT - R1200RT - KTM 990 SMT - K1200R Sport - R1150GSA - S1000XR - R1250GS - R1250RS - Nu: R1300GSA
Re: din-usb stekker op R 1100 RT van 2000 ?
Effe feedback: heb zo een stekker besteld en die past en werkt zoals het moet.
Wat waterbestendigheid etc. betreft: (nog) geen info, maar een pleziertochtje plannen in de regen is nu ook niet meteen mijn ding.
Wat waterbestendigheid etc. betreft: (nog) geen info, maar een pleziertochtje plannen in de regen is nu ook niet meteen mijn ding.
R1100RT, R1300GS