Hallo allemaal,
Is er iemand die mij opweg kan helpen met het afstellen van de gasklepsensor van een R1100RS 1993. Ik kan in de ETK en WP handboeken nergens iets over vinden. Bij het loshalen wel geprobeerd zo netjes mogelijk te merken, maar juist afstellen heeft mijn voorkeur. Waarom losgehaald, omdat ik het gasklephuis opnieuw heb laten reviseren met gasklepasje en draaipunten i.v.m. luchtlekkage.
Alvast bedankt.
David
afstellen gasklepsensor r1100rs
Moderator: GVN