verwijderen zamak plaat
Moderator: GVN
verwijderen zamak plaat
heeft er al iemand ervaring met het verwijderen van de licht metalen plaat links onderaan waar de pedalen zijn op bevestigd(zamak)De reden dat ik dat wil doen is omdat mijn moto op zijn zij is gevallen en het gevolg is dat het rubber glijblokje achteraan de zijkoffer is afgebroken,ik heb het al eens zelf willen proberen maar heb de indruk dat de voethendel van de versnellingen mee los komt en ben bang dat er een veer of zo achter zit,iemand met ervaring? lassen kunnen ze het niet dus moet ik het op een andere mannier proberen te maken,een volledige plaat komt al vlug op €250,thanx
En toch zweer ik bij BMW
-
Synchro Bob
- Contacteer:
Re: verwijderen zamak plaat
Ik wil graag helpen en ik kan trouwens zamak lassen, maar ik zie niet wat er waar gebroken is. Over welk model gaat het ?gooz schreef:heeft er al iemand ervaring met het verwijderen van de licht metalen plaat links onderaan waar de pedalen zijn op bevestigd(zamak)De reden dat ik dat wil doen is omdat mijn moto op zijn zij is gevallen en het gevolg is dat het rubber glijblokje achteraan de zijkoffer is afgebroken,ik heb het al eens zelf willen proberen maar heb de indruk dat de voethendel van de versnellingen mee los komt en ben bang dat er een veer of zo achter zit,iemand met ervaring? lassen kunnen ze het niet dus moet ik het op een andere mannier proberen te maken,een volledige plaat komt al vlug op €250,thanx
Misschien een foto?
Synchro Bob
"Vive somnia, non somniare vitam"
R60/5 '73
HD Road King '99
DAX '74
TransAtlas '96
Africa Twin '19
"Vive somnia, non somniare vitam"
R60/5 '73
HD Road King '99
DAX '74
TransAtlas '96
Africa Twin '19
Re: verwijderen zamak plaat
Hoi het zou echt fijn zijn als je me kon helpen,ik heb je een e-mailtje gestuurd met een foto want ik weet echt niet hoe ik op dit forum een foto kan plaatsen.laat maar eens iets horen en alvast bedankt patrickbdemeyer schreef:Ik wil graag helpen en ik kan trouwens zamak lassen, maar ik zie niet wat er waar gebroken is. Over welk model gaat het ?gooz schreef:heeft er al iemand ervaring met het verwijderen van de licht metalen plaat links onderaan waar de pedalen zijn op bevestigd(zamak)De reden dat ik dat wil doen is omdat mijn moto op zijn zij is gevallen en het gevolg is dat het rubber glijblokje achteraan de zijkoffer is afgebroken,ik heb het al eens zelf willen proberen maar heb de indruk dat de voethendel van de versnellingen mee los komt en ben bang dat er een veer of zo achter zit,iemand met ervaring? lassen kunnen ze het niet dus moet ik het op een andere mannier proberen te maken,een volledige plaat komt al vlug op €250,thanx
Misschien een foto?
Laatst gewijzigd door gooz op 11 jun 2006, 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
En toch zweer ik bij BMW
-
Synchro Bob
- Contacteer:
heb jou e-mailtje ontvangen en zal wachten op je reactie,meise is niet zo ver van hier dus kunnen we gerust eens afspreken,ik denk dat je het beter eens zelf ziet waar het juist is afgebroken want een foto daarvan heb ik niet.Het is in iedegeval mooi afgebroken dus denk ik niet dat het lassen een probleem gaat zijn,maar ja jij bent de expert hé
laat maar iets weten als je meer weet.
thanx
laat maar iets weten als je meer weet.
thanx
En toch zweer ik bij BMW