F650GS - 25 kw ?

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW F-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
crompi
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jan 2005, 19:49

F650GS - 25 kw ?

Bericht door crompi »

momenteel bezit ik een f650 gs met 25 kw beperking en ik zou die beperking er graag uithalen maar ik weet alleen niet waar ze zich juist bevind.
Kan iemand mij eventueel aan een website helpen met een exacte beschrijving met eventuele foto('s) over dit onderwerp.
Dank bij voorbaat
Paul vde
Berichten: 287
Lid geworden op: 30 sep 2004, 20:09
Locatie: Mol

Re: 25 kw 650 gs

Bericht door Paul vde »

crompi schreef:momenteel bezit ik een f650 gs met 25 kw beperking en ik zou die beperking er graag uithalen maar ik weet alleen niet waar ze zich juist bevind.
Kan iemand mij eventueel aan een website helpen met een exacte beschrijving met eventuele foto('s) over dit onderwerp.
Dank bij voorbaat
Dat is heel simpel,als ge u gashendel volledig open zet zult u zien dat de gasklep in de carburator niet volledig open komt.Hoe komt dat?Als u goed ziet zit aan de gasklep één zwart plastiek rond blokje waar de gaskabel in loopt en twee inkepingen heeft 1 waar de gaskabel in loopt (klein)en 1 is er vrij (groote omtrek).De gaskabel op de grote omtrek leggen.Maar nu komt het,dan zult u merken dat de gaskabel scheef komt te zitten,dus die beugel waar de gijn van de kabel in vast zit moet vervangen worden die zit vast met 2 boutjes op de carburator en klaar is kees.En nu u dokomenten van u motor in orde laten maken.
crompi
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jan 2005, 19:49

Bericht door crompi »

Hartelijk bedankt Paul Vde
Plaats reactie