bij mijn k100lt van 1991 viel plots de naald van de temperatuurmeter naar beneden(volledig naar links,dus koud).wat kan hiervan de oorzaak zijn?
aan de meter is er wel nog stroom.
kan iemand mij een tip geven?
temperatuurmeter defekt
Moderator: GVN
-
xantingo
- Contacteer:
Ik heb net hetzelfde voorgehad, bij mij was er een van de draadjes losgekomen aan de waterpomp. Vooraan het motorblok, aan de onderkant zie je twee draadjes, misschien even nakijken.
Even een foto gepikt uit een ander onderwerp, hier zie je die twee draden zitten. Normaal zitten er wel stofkapjes over.

Even een foto gepikt uit een ander onderwerp, hier zie je die twee draden zitten. Normaal zitten er wel stofkapjes over.

Laatst gewijzigd door xantingo op 07 jun 2006, 23:09, 1 keer totaal gewijzigd.
...R1200RT... -
Iron Gonzo
yep: ik kan mij dat nog herineren

hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
xantingo schreef:Ik heb net hetzelfde voorgehad, bij mij was er een van de draadjes losgekomen aan de waterpomp. Vooraan het motorblok, aan de onderkant zie je twee draadjes, misschien even nakijken.
bedankt voor je reaktie,net even gechekt maar de draadjes zitten er nog op,wel een beetje vuile contacten maar dit ga ik deze avond nog eens bekijken