koffersloten oude(re) K100 rt 1990

Op dit Forum kan u terecht met algemene vragen rond de BMW K-serie motoren.

Moderator: GVN

Plaats reactie
erteetje

koffersloten oude(re) K100 rt 1990

Bericht door erteetje »

Mijn collega/kameraad heeft een K100rt ex politie gekocht van 1990. Het contactslot heeft een ander slot en sleutel dan de koffers. Beetje vervelend hé. Op mijn r1100rt heeft het forum me geholpen om de sloten om te bouwen zodat ik alle sloten met mijn zelfde sleutel kan openen.
Maar de koffersloten van mijn kameraad zijn anders. Ze hebben geen duidelijk cylindeslot zoals de mijne.
Weet iemand toevallig raad zodat hij toch met zijn contactsleutel zijn koffers zou kunnen openen? Thx & greets
erteetje

Bericht door erteetje »

Geen reacties? Niemand weet raad? Jammer, dan moet hij het met zijn oude koffers blijven doen. Greets é all. Topic mag dicht.
wouteRT

Bericht door wouteRT »

erteetje schreef:Geen reacties? Niemand weet raad? Jammer, dan moet hij het met zijn oude koffers blijven doen. Greets é all. Topic mag dicht.
Beetje rap zo om maar twee dagen op een reactie te wachten. We zitten niet elke dag op het forum..
Kijk op bmw riders forum van IBMWR. Hier staat een stuk van (bob lentini?) over hoe de oude sloten aan te passen. Ook een stuk van een japanner.
s6!
R1100RT '97
K100 USA '85 R.I.P
Plaats reactie