welke gps kopen ?
Moderator: GVN
wat een bullshit hier op deze topic.µ
Ik heb nu al een maand of twee mijn TTR en ik ben er overal mee gekomen....
Zelf routes maken... geen probleem via microsoft autoroute ...
Van punt a naar punt b via c, d, e , f ,g.....xyz... geen probleem
Montage op de r1150rt.... geen probleem....
en dan hier nog durven stellen dat garmin x, y of z de beste koop is... wel, dan lezen velen onder jullie dit forum NIEt goed.

Ik heb nu al een maand of twee mijn TTR en ik ben er overal mee gekomen....
Zelf routes maken... geen probleem via microsoft autoroute ...
Van punt a naar punt b via c, d, e , f ,g.....xyz... geen probleem
Montage op de r1150rt.... geen probleem....
en dan hier nog durven stellen dat garmin x, y of z de beste koop is... wel, dan lezen velen onder jullie dit forum NIEt goed.
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Vorig jaar had ik dezelfde vraag en koos voor de Garmin 2610.
- geheugen flexibel door de losse kaartjes
- geheugen zijn betaalbare CF kaarten
- het scherm is meer dan groot genoeg
- de 2610 is een robuust apparaat
- Mapsource Software is tof ding
- gebruik wijst zichzelf uit
- prijs/kwaliteit is nu zelfs nog beter
Nadeel is de afwezigheid van een interne batterij. Quest heeft die wel maar ik vond zowel scherm als geheugen te nipt. Ondertussen is de 2610 verbeterd, maar voor mij is hij nog lang niet afgeschreven.
- geheugen flexibel door de losse kaartjes
- geheugen zijn betaalbare CF kaarten
- het scherm is meer dan groot genoeg
- de 2610 is een robuust apparaat
- Mapsource Software is tof ding
- gebruik wijst zichzelf uit
- prijs/kwaliteit is nu zelfs nog beter
Nadeel is de afwezigheid van een interne batterij. Quest heeft die wel maar ik vond zowel scherm als geheugen te nipt. Ondertussen is de 2610 verbeterd, maar voor mij is hij nog lang niet afgeschreven.
Mijn beste motorrijders en GPS gebruikers.
Hierbij ter informatie een montage van een TTR op mijn R1100RT.
En ik ben zeer tevreden
http://www.mijnalbum.nl/Album=TVVG8ZL4
Hierbij ter informatie een montage van een TTR op mijn R1100RT.
En ik ben zeer tevreden
http://www.mijnalbum.nl/Album=TVVG8ZL4
R1100RT + TTRider
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
Fox30
'k ben benieuwd naar je ervaringen met het vinden van je contactsleutel en het op en neer kijken tussen "blik op de weg" en "blik op de GPS".
Ikzelf ben blij dat ik mijn 2610 boven de meters heb geplaatst. Zo is het een kleine moeite om even op de GPS te kijken zonder je hele blik van de weg te nemen.
Ikzelf ben blij dat ik mijn 2610 boven de meters heb geplaatst. Zo is het een kleine moeite om even op de GPS te kijken zonder je hele blik van de weg te nemen.
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Ach niet zo pessimistisch wezen
De sleutel is geen probleem, je kunt dit op deze pics hélaas niet zo goed zien
De Gps staat nogal hoog en het lijkt me geen probleem te zijn, maar eerst morgen uittesten natuurlijk, en indien nodig corrigeren...
De Gps staat nogal hoog en het lijkt me geen probleem te zijn, maar eerst morgen uittesten natuurlijk, en indien nodig corrigeren...
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
goede keuze van toestel.met al de problemen die Garmin op het ogenblik heeft met diverse toestellen is de goede oude SPIII nog altijd het beste toestel.ik heb er spijt van dat ik indertijd de mijne heb weggedaan.het is geen snelheidswonder in het berkenen van een route maar het werkt wel altijd,wat van vele nieuwere toestellen niet kan gezegd worden.de SPIII heeft mij nooit in de steek gelaten.als je nu nog een route maken een beetje onder de knie krijgt ga je er veel plezier aan beleven.Campi schreef:Ach niet zo pessimistisch wezen![]()
ferre
Mazda MX5 +Garmin Zumo 660
daar ben ik het unaniem mee eensferre10 schreef:......is de goede oude SPIII nog altijd het beste toestel ......... het is geen snelheidswonder in het berekenen van een route maar het werkt wel altijd ...... de SPIII heeft mij nooit in de steek gelaten. als je nu nog een route maken een beetje onder de knie krijgt ga je er veel plezier aan beleven....
groeten
Eelco o.a. K75/2 Garmin SP 2820 met LTU. Op de computer MapSource 6.12.4 en OnRouteMotorkaart 2.10
Eelco o.a. K75/2 Garmin SP 2820 met LTU. Op de computer MapSource 6.12.4 en OnRouteMotorkaart 2.10
-
Werner Von C.
- Contacteer:
Thx, heb er een kaartje 128 Mb bij gekregen, alle software is deze nacht geinstalleerd (als ik zo'n spullen koop ga ik nooit slapen voor het werkt...), enkel eventjes probleem gehad met de USB drivers, na update via de Garmin site alles ok !
Nu nog leren routes te maken
en een oortje zoeken 
Nu nog leren routes te maken
R1200GS Triple Black named Bertha...and a Sym Cruisym 300
Die USB card reader hangt bij mij soms ook den ezel uit. Regelmatig moet ik de software daarvoor teug inladen en dan doet-ie het weer.
Met 128Mb krijg je er normaal de hele BeNeLux op, tenminste met de versie 6 City Navigator. De nieuwe versies zijn veel uitgebreider en vragen dus ook meer geheugen.
Het kaartmateriaal dat ik gebruik stamt uit 2001 dacht ik. Buiten wat nieuwe ronde punten en hier en daar een "sens unique" is dat nog perfect bruikbaar.
Voor de voeding heb ik me een origineel kabeltje wan BMW aangeschaft, prijzig , maar makkelijk en netjes.
Met 128Mb krijg je er normaal de hele BeNeLux op, tenminste met de versie 6 City Navigator. De nieuwe versies zijn veel uitgebreider en vragen dus ook meer geheugen.
Het kaartmateriaal dat ik gebruik stamt uit 2001 dacht ik. Buiten wat nieuwe ronde punten en hier en daar een "sens unique" is dat nog perfect bruikbaar.
Voor de voeding heb ik me een origineel kabeltje wan BMW aangeschaft, prijzig , maar makkelijk en netjes.
a me mo weg zen
K1100LT'96 -> K1100LT '98 - Maico 320 GS

K1100LT'96 -> K1100LT '98 - Maico 320 GS

Een oortje heb ik nog liggen van garmin !!!Campi schreef:Thx, heb er een kaartje 128 Mb bij gekregen, alle software is deze nacht geinstalleerd (als ik zo'n spullen koop ga ik nooit slapen voor het werkt...), enkel eventjes probleem gehad met de USB drivers, na update via de Garmin site alles ok !
Nu nog leren routes te makenen een oortje zoeken
R 1100 R - R 1200 GS Triple Black

-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
Werner Von C.
- Contacteer: