motorijbewijs in frankrijk
Moderator: GVN
motorijbewijs in frankrijk
Gisteren met een kennis gesproken, die zegt dat er met de franse politie problemen zijn met het belgische rijbewijs "Model van de europese gemeenschappen".
Weet iemand hier iets van?
Ik maak mij iets ongerust, omdat ik volgende maand met de moto naar frankrijk ga.
Fritz
Weet iemand hier iets van?
Ik maak mij iets ongerust, omdat ik volgende maand met de moto naar frankrijk ga.
Fritz
fritz
rijbewijs
Heb een rijbewijs, afgeleverd in 1984, model van de europese gemeenschappen.Ben onlangs bij ons (Brugge) zo'n Europees rijbewijs gaan vragen... Mevrouw aan de balie wist me te vertellen dat er alleen maar rijbewijzen van de Europese gemeenschappen en internationale rijbewijzen bestaan!!! Dus: mijn rijbewijs was ok, ook voor Frankrijk!
En ik stond daar met m'n pasfoto's
Ik weet het ook niet meer, hoor!!!
En ik stond daar met m'n pasfoto's
Re: rijbewijs
gebruik een foto voor je avatar...Luna schreef:Heb een rijbewijs, afgeleverd in 1984, model van de europese gemeenschappen.Ben onlangs bij ons (Brugge) zo'n Europees rijbewijs gaan vragen... Mevrouw aan de balie wist me te vertellen dat er alleen maar rijbewijzen van de Europese gemeenschappen en internationale rijbewijzen bestaan!!! Dus: mijn rijbewijs was ok, ook voor Frankrijk!
En ik stond daar met m'n pasfoto's![]()
Re: rijbewijs
Je hebt reeds een Europees rijbewijs, dit wil zeggen een rijbewijs model Europese Gemeeschappen dus natuurlijk is dit OK. Daarnaast heeft dat juffrouwke gelijk dat er nog internatinale rijbewijzen bestaan. Belgische bestaan niet meer, van zodra je er nu een krijgt is het een model Europese Gemeenschappen;Luna schreef:Heb een rijbewijs, afgeleverd in 1984, model van de europese gemeenschappen.Ben onlangs bij ons (Brugge) zo'n Europees rijbewijs gaan vragen... Mevrouw aan de balie wist me te vertellen dat er alleen maar rijbewijzen van de Europese gemeenschappen en internationale rijbewijzen bestaan!!! Dus: mijn rijbewijs was ok, ook voor Frankrijk!
En ik stond daar met m'n pasfoto's![]()
grtz
Ronny
BMW 525D (2005), BMW X3 (2007), BMW K 1200 LT (2003)
lid BMW CLUB VLAANDEREN
lid BMW CLUB VLAANDEREN
Re: Rijbewijs
Ja, en Pasen valt volgend jaar op ne maandag.k12r schreef:Het zou natuurlijk veel gemakkelijker zijn om IEDEREEN en dus ook zij die hun rijbewijs B voor 1989 haalden een apart motorijbewijs te laten halen. Geen positieve discriminatie van de oude garde!
groeten,
k12r
a me mo weg zen
K1100LT'96 -> K1100LT '98 - Maico 320 GS

K1100LT'96 -> K1100LT '98 - Maico 320 GS