welk merk, type, kostprijs, uw bevindingen
zomer kledij
Moderator: GVN
-
Iron Gonzo
zomer kledij
buiten de airflow van BMW zijn er hier die ervaring hebben met andere merken
hier is het wreed tof vertoeven voor motorrijders
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
TRIUMPH TROPHY SE
iedere 2de vrijdag samenkomst motorrijders in Eetcafe 't kleitenaerke te 9990 Maldegem-kleit
-
Vin Diesel
-
Shulty
Ik heb jaren geleden een vest van Dainese gekocht, waar ik heel tevreden van ben.

http://www.rad.be/nl/c/m/698-dainese-air-tex.htm
Onlangs een broek bij RAD gekocht van Held, heb ze nog maar tweemaal gedragen bij temperaturen van 22°c, dus de echte warmte nog niet kunnen testen, maar je voelt de wind er los doorheen blazen.

http://www.rad.be/nl/c/p/2954-held-zeffiro-zwart.htm
Grts,
Peter
http://www.rad.be/nl/c/m/698-dainese-air-tex.htm
Onlangs een broek bij RAD gekocht van Held, heb ze nog maar tweemaal gedragen bij temperaturen van 22°c, dus de echte warmte nog niet kunnen testen, maar je voelt de wind er los doorheen blazen.

http://www.rad.be/nl/c/p/2954-held-zeffiro-zwart.htm
Grts,
Peter
R1150GSA '04
R1200GSA '10
R1200GSA '10
-
Jo De Paepe
Hoi,
enkele jaren terug een soort van airflow vestje gekocht bij Hein Gericke in St denijs Westrem. koste 90 euro .Wreed content van.
Er zitten deftige protectoren in en je kan de mouwen , de bovekant van de zakken op de borsstkas en in het rugpand ter hoogte van de schouders open zetten.
T'zijn binnenkort toch solden en er zal wel iets tussen zitten
enkele jaren terug een soort van airflow vestje gekocht bij Hein Gericke in St denijs Westrem. koste 90 euro .Wreed content van.
Er zitten deftige protectoren in en je kan de mouwen , de bovekant van de zakken op de borsstkas en in het rugpand ter hoogte van de schouders open zetten.
T'zijn binnenkort toch solden en er zal wel iets tussen zitten
Ik heb van Richa de Air Vent broek, de kritieke punten zijn verstevigd, naast het kruis en de achterkant zijn uit gaas (of net-achtig geweven) gemaakt.
Ook van Richa is m'n korte jas, Mash Mix, maar die staat niet meer in de catalogus.
Is hetzelfde als de broek, wind waait er los door.
Als tussenseizoen en minder zekere dagen heb ik ook nog de Air Vent Eagle jas. Deze is waterdicht maar het grijze gedeelt onder de oksels tot de riem aan het middel kan eruit met rits. Daar zit dan ook weer dat gaas.
Ook van Richa is m'n korte jas, Mash Mix, maar die staat niet meer in de catalogus.
Is hetzelfde als de broek, wind waait er los door.
Als tussenseizoen en minder zekere dagen heb ik ook nog de Air Vent Eagle jas. Deze is waterdicht maar het grijze gedeelt onder de oksels tot de riem aan het middel kan eruit met rits. Daar zit dan ook weer dat gaas.
GSven 
ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT

ex-C1, ex-Dylan, ex-Deauville 650, ex-R1150GS : +/- 50K of fun Now on 12RT
lid BMW MC VL
Dit profiel wordt niet meer gebruikt. Om me te mailen, zoek naar Sven 12RT
-
Iron Gonzo
PIT LANE
€ 79,00
Incl. BTW
Uni-sex jas
Zomerjas
Buitenmateriaal: Taslan-Kodra mix
Versterking aan rug
CE protectoren op schouders en ellebogen
Rits voorzien om broek aan te bevestigen
ziet er mij ook een mooi jasje uit en iet duur
iemand ervaring mee
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Werner Von C.
- Contacteer:
-
Iron Gonzo
http://www.rad.be/nl/c/c/14-jassen/165- ... -zomer.htmCampi schreef:Ziet er een schoon frakske uit Gonz'![]()
Waar te koop
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
-
Iron Gonzo
richa monster
prijzen vind ik niet direct.
ziet er ook leuk frakske uit
op de site van richa staat die jas in verschillende kleuren

prijzen vind ik niet direct.
ziet er ook leuk frakske uit
op de site van richa staat die jas in verschillende kleuren

TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE
Zo'n jasje heb ik gisteren voor het eerst aan gehad. Helemaal eens met Jo. Dit voorjaar betaalde ik 129 euro. Had ik het maar jaren eerder gekocht.Jo De Paepe schreef: enkele jaren terug een soort van airflow vestje gekocht bij Hein Gericke in St denijs Westrem. koste 90 euro .Wreed content van.
groet ajmo
-
Relax
Zomervest van Held: 110 euro, 'k ga wel de protectoren nog veranderen, is mouse. Verluchting op borst en schouders, openingen met rits in mouwen. Tevreden.
Zomerbroek van Dainese: 160 euro. Pas gisteren gekocht, maar kwalitatief beter dan Held, die ik eerst wilde. CE protectoren op knie en scheenbeen. Rits bijna tot de knie aan zijkant. Lijkt me goed, maar nog iets te vroeg.
Zomerbroek van Dainese: 160 euro. Pas gisteren gekocht, maar kwalitatief beter dan Held, die ik eerst wilde. CE protectoren op knie en scheenbeen. Rits bijna tot de knie aan zijkant. Lijkt me goed, maar nog iets te vroeg.
Vest en broek "HG Tuareg Summer 2"
Verluchtingen met ritsen.
Dit systeem is iets minder luchtdoorlatend dan deze met netstof maar het grote voordeel van ritsen is dat je ze kan sluiten (evident) dat is een zeer groot voordeel als je 's morgensvroeg als het nog fris/koud is vertrekt. Juist wel spijt dat ik de vest niet in een lichte kleur gekozen heb, zwart blijft wel langer "zichtbaar" proper maar heeft wel last van stralingswarmte.
Zondag met ne maat in Zeeuw-Vlaanderen gaan toeren, Ikke in zomerpak, hij in gewoon motorpak, ik gezweet, hij "AFGEZIEN"
Effe off-topic: in retrachement vree schoon meiskes voor de bediening in die tearoom op 't hoekske
Nog wat afbeeldingen (nee, niet van die meiskes)

Verluchtingen met ritsen.
Dit systeem is iets minder luchtdoorlatend dan deze met netstof maar het grote voordeel van ritsen is dat je ze kan sluiten (evident) dat is een zeer groot voordeel als je 's morgensvroeg als het nog fris/koud is vertrekt. Juist wel spijt dat ik de vest niet in een lichte kleur gekozen heb, zwart blijft wel langer "zichtbaar" proper maar heeft wel last van stralingswarmte.
Zondag met ne maat in Zeeuw-Vlaanderen gaan toeren, Ikke in zomerpak, hij in gewoon motorpak, ik gezweet, hij "AFGEZIEN"
Effe off-topic: in retrachement vree schoon meiskes voor de bediening in die tearoom op 't hoekske
Nog wat afbeeldingen (nee, niet van die meiskes)

Gele: wel snel , niet rap
Ik heb die broek daarvan. Idd zeer koel. Ik twijfel een beetje aan de crashbestendigheid maar zal in elk geval beter zijn dan een jeansRUSOR schreef:Hoi
Hein gericke air.... zeer goed en zeer goedkoop
Zelf getest bij een crash twee jaar geleden en goed bevonden...
Moto totaal los pak was ook beschadigd maar geen letsel aan overgehouden... zeer tevreden van
GRTS Danny
Ronny heb inderdaad Air Flow gehad en na de aankoop van mijn GS heb ik dat pak verkocht. Was geen zicht met nen Airflow op een GSronny LT schreef:in 't weekend air flow BMW zomerpak gekregen van 't vrouwtjeikke fier als een gieter
Welke ervaringen hebben jullie allen met dit pak? alle reacties welkom
grtz
Ronny
Maar niets dan lof over dat pak, op mijn RT was dit een ongelooflijk gevoel de wind door je jas te voelen. Vond het wat spijtig dat bij wisseling van temperaturen tijdens de dag je steeds wat onderkledij moest voorzien. Die bakken waren altijd noodzakelijk en gevuld.
Stoffel
Ik heb dit zomervestje:

Maar sinds ik dit gekocht heb, heb ik dat eigenijk niet meer nodig.

Warm genoeg in het voorjaar, perfect droog tijdens plensbui van Basel tot Strasbourg, en goed geventilleerd nu tijdens dit warme weer.
Kortom, het had van bij de carrefour kunnen komen want: ik keer tevreden terug!
Serieus, dit pak heeft zowel op de broek als in de vest enkele vent-openingen en die doen het!!!

Maar sinds ik dit gekocht heb, heb ik dat eigenijk niet meer nodig.

Warm genoeg in het voorjaar, perfect droog tijdens plensbui van Basel tot Strasbourg, en goed geventilleerd nu tijdens dit warme weer.
Kortom, het had van bij de carrefour kunnen komen want: ik keer tevreden terug!
Serieus, dit pak heeft zowel op de broek als in de vest enkele vent-openingen en die doen het!!!
Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle. 
-
Iron Gonzo
moest je het weg doen
maar sinds ik dit gekocht heb, heb ik dat eigenijk niet meer nodig.
kan je mij eens de maat en uw vraagprijsje doorgeven via PM
ik ben 1.80m lang
TRIUMPH TROPHY SE
TRIUMPH TROPHY SE