Hoeveel mag ik neertellen voor een R100RS van '76?
Zeer goede staat. Kuip en koffers erbij, maar niet gemonteerd.
Volledig herlakt in BMW kleur.
Alleen stuur en dempers niet origineel (Norton).
Guy
Waarde R100RS
Moderator: GVN
Hey Guy,
Tsja, wat is ie waard, neen, wat is ie jou waard. Een motor van 1976, weet je zijn geschiedenis, wat is je doelstelling, en wat heb je aan euri's over na aanschaf. Heb je zelf technische kennis of ga je indien nodig, veel uitbesteden. Technisch perfect of ??? Vele vragen, maar ook heel veel plezier, zowel rijden als sleutelen.
Een motor aanschaffen voor weing??? geld met later veel onkosten, of relatief veel geld voor aanschaf en veel probleemloos rijplezier. De waarde van deze schitterende klassieker ligt meer bij jezelf, je technische kennis, en bij de uitstraling van de huidige eigenaar. Vind dit Zeer Moeilijk om in kale euri's uit te drukken.
Veel sucses met je keuze.
Boxergroet,
Luud. 
Tsja, wat is ie waard, neen, wat is ie jou waard. Een motor van 1976, weet je zijn geschiedenis, wat is je doelstelling, en wat heb je aan euri's over na aanschaf. Heb je zelf technische kennis of ga je indien nodig, veel uitbesteden. Technisch perfect of ??? Vele vragen, maar ook heel veel plezier, zowel rijden als sleutelen.
Een motor aanschaffen voor weing??? geld met later veel onkosten, of relatief veel geld voor aanschaf en veel probleemloos rijplezier. De waarde van deze schitterende klassieker ligt meer bij jezelf, je technische kennis, en bij de uitstraling van de huidige eigenaar. Vind dit Zeer Moeilijk om in kale euri's uit te drukken.
Veel sucses met je keuze.
Boxergroet,
Spijtig dat hij herlakt is, want daardoor is de waarde wat gezakt in mijn ogen. Een RS voor 2000 € vind ik (te) weinig. Veel hangt natuurlijk af van de mechanische toestand. Bij de restauratie van zo'n ding vliegen de euro's zo uit je portemonnee. Voor een GOEIE RS uit die periode mag je tot rond de 3000 gaan vind ik (maar ja, wie ben ik)
-
Colin Haselaar
- Contacteer: